loading...
اندروید
دانیال بازدید : 142 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

 

این بازی طوری ساخته شده که شما اگر هدایت موتور را به عهده بگیرید برای یک لحظه احساس می کنید که واقعا بر روی یک موتور کراس حرفه ای سوار هستید ، چرا که در عبور از موانع باید از سنسور شتاب سنج گوشی هم کمک بگیرید و با آن موتور را هدایت کنید و یا اگر موتور در مانعی گیر کرد باید با استفاده از نیروی برگشت کمک فنر موتور ، آن را از مانع بیرون بکشید . اگر حتی به بازی های موبایل کوچکترین علاقه ای ندارید ، ما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده  Trial Xtreme  را بر روی گوشی خود نصب و آن را تجربه کنید . نسخه HD این بازی و با آخرین ورژن تولیدی که در مارکت گوگل با قیمت بالایی به فروش می رسد هم اکنون به صورت تک فایل apk ، از ادامه مطلب سایت apktops با حجم 48 مگابایت به صورت لینک مستقیم به فایل apk ، به همراه قابلیت ادامه دانلود و Resume  قابل دانلود است .

دانیال بازدید : 25 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده که در مواقعی در شرایط تاریکی ، سریعا احتیاج به یک چراغ قوه پیدا کرده اید اما این وسیله همان لحظه در اختیاز شما نبوده و قادر به استفاده از آن نبوده اید . پس اگر گوشی آندرویدی شما فلاش دوربین دارد با ما همراه باشید تا بتوانید از فلاش دوربین گوشی خود دقیقا همانند یک چراغ قوه با امکانات خیلی بیشتر ، بهره ببرید .

 

 

اما جالب ترین قابلیت نرم افزار اینجاست که شما قادر خواهید بود در مواقع ضروری فلاش دوربین گوشی خود را توسط لرزش یا به عبارتی تکان دادن و Shake گوشی روشن نمایید . کافیست به تنظیمات نرم افزار مراجعه کنید و تیک مربوط به گزینه روشن شدن خودکار فلاش گوشی با تکان دادن گوشی را زده و میزان درجه حساسیتی را هم برای آن مشخص کنید . حا کافیست در مواقع اضطراری فقط پاور گوشی خود را بزنید تا صفحه آن روشن شود حالا با تکان دادن گوشی به طرفین ، فلاش به عنوان چراغ قوه روشن خواهد شد و در شرایط کم نور و تاریک به کمک شما خواهد آمد . این قابلیت توسط سنسور شتاب سنج گوشی ، که در تمام گوشی های آندرویدی موجود است کار می کند . آخرین نسخه تولید شده از این نرم افزار کاربردی را می توانید از ادامه مطلب دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 24 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید گوشی های با سیستم عامل آندروید علی رغم انعطاف پذیری فوق العاده ای که در ساپورت نرم افزار و بازی های مختلف دارند ، بر خلاف گوشی های سیمبین و نوکیا که دارای نرم افزار فوق العاده Nokia Ovi Map هستند در قسمت  Gps و Navigation و مسیریابی واقعا ضعیف اند . ضعیف بودن ، به معنای مشکل در سیستم عامل آندروید نیست  ، بلکه مشکل از آن جا آب می خورد که هیچ نرم افزار کامل با مسیر یابی آفلاینی که برای استفاده مناسب باشد وجود نداشته و یا اگر داشته اشکالات عمده ای داشته است که لذت کار کردن با یک مسیر یابی و Gps خوب را از بین می برد . اما به تازگی دو نرم افزار فوق العاده با مسیر یابی کاملا آفلاین برای سیستم عامل آندروید تولید شده است که امروز به معرفی یکی از آن ها می پردازیم . نام نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Sygic GPS Navigation است . برای ما ایرانی ها اولین موردی که یک نرم افزار Gps را محبوب و دوست داشتنی می کند موجود بودن نقشه ایران و راه های آن و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است . باید بگوییم تمام این موارد و حتی امکاناتی بیشتر از آن به طور کامل در Sygic GPS Navigation وجود دارد !

 از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را شدیدا لذت بخش می کند نمایش اماکن منوهای کاملا فارسی نرم افزار است که در کمترین نرم افزار Gps آندرویدی موجود می باشد . نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.  این نرم افزار برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی توسط وب سایت apktops به همراه آخرین آپدیت نقشه که شامل نقشه کامل ایران و راه های آن است با حجم 400 مگابایت در سرور سایتapktops با لینک مستقیم جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود شده است . این 400 مگابایت شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است  . بله  ! از قابلیت های فوق العاده دیگر این برنامه می توان به راهنمای صوتی با زبان شیرین فارسی اشاره کرد .  همچنین نسخه ای از این برنامه که از مارکت گوگل به صورت رایگان قابل دانلود است نسخه تریال و چند روزه و تستی نرم افزار است که نرم افزار مدام شما را در جهت خرید نسخه اصلی یادآوری می کند و بعد از زمان مقرر هم نرم افزار از کار خواهد اقتاد اما apktops آخرین نسخه از این نرم افزار  را به صورت کرک شده و کامل در اختیار شما قرار می دهد . برای دیدن اسکرین شات های بیشتر از منوهای برنامه و همچنین راه اندازی نرم افزار و استفاده از آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 50 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دیکشنری های زیادی برای سیستم عامل آندروید ساخته و نوشته شده اند  ، اما بیشترین استفاده از یک دیکشنری در صورتی است که آن دیکشنری قابلیت ترجمه لغات از زبان های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داشته باشد . این بار قصد داریم یهترین دیکشنری موجود و باز هم تاکید می کنیم بهترین دیکشنری موجود تولید شده برای گوشی های آندرویدی را به شما معرفی کنیم . نام این دیکشنری زیبا و واقعا کامل Persian Dictionary نام دارد که کار یکی از برنامه نویسان عزیز داخل کشورمان با نام رضا حیدری کیا است که به صورت رایگان آن را در اختیار ایرانیان و هم وطنان خودش قرار داده است .

 

این دیکشنری برای نصب علاوه بر اینکه نیازمند به فایل apk نصبی خودش است دیتابیسی 8 مگابایتی نیز دارد که همین دیتابیس باعث می شود سطح مانور لغات دیکشنری و ترجمه کلمات مختلف فارسی و انگلیسی به همدیگر بسیار بالا برود . همچنین قابلیت تلفظ صوتی لغات انگلیسی از دیگر قابلیت های Persian Dictionary است که در نرم افزار گنجانده شده است . فایل apk و فایل نصبی نرم افزار هر دو از ادامه مطلب قابل دانلود است . تصاویری از ترجمه لغات از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را برای شما تهیه کرده ایم که مشاهده می کنید  . برای  خواندن راهنمای استفاده از نرم افزار و نصب پلاگین به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 44 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

حتی اگر از دارندگان گوشی های اندرویدی نباشید احتمالا نام تام بازیگوش که به گربه بازیگوش هم شهرت دارد را شنیده اید . این سرگرمی یا به عبارتی می توان گقت این بازی یکی از بالاترین رقم های دانلود را در مارکت گوگل به خود اختصاص داده است .  تام بازیگوش هرچه که شما بگویید را تکرار می کند و صدای شما را گوش داده و تقلید می کند ! می توانید به او شیر بدهید و او واقعا شیر می خورد . می توانید او را نوازش کنید و یا حتی اگر تام قصد بازیگوشی داشت ، می توانید به او سیلی محکمی بزنید و تام را پخش زمین کنید !

 

talking Tom Cat Pro

 

نسخه های مختلف این بازی در اینترنت  به وفور یافت می شود اما اکثرا مشکل کرک دارند و مشکل کرک دقیقا خودش را در رام های اصلی گوشی ها نشان می دهد ، طوری که اگر نسخه های مختلف این بازی را بر روی گوشی خود تست کرده اید وتام  ، به جای تقلید صدای شما ، فقط خر خر می کند ، این مشکل دقیقا به کرک ناقص نرم افزار بر می گردد که ما در این پست ، نسخه  Pro  از این بازی را با کرک سالم  خدمت شما معرفی می کنیم که بر روی چند مدل و چند سری گوشی تست و آزمایش شده که می توانید آن را از ادامه مطلب دانلود نمایید . نسخه های رایگان و Free این گربه خیلی محدود و دارای امکانات کمی است و تمام قابلیت های آن در نسخه Pro گنجانده شده است .

  اگر از دارندگان گوشی های آندرویدی هستید اما حتی کوچکترین علاقه ای به بازی های موبایلی ندارید ، پیشنهاد می کنیم فقط یک بار تام بازیگوش را بر روی گوشی خود نصب و تجربه کنید ، مطمئن باشید نظر شما عوض می شود . Talking Tom Cat را می توانید با لینک مستقیم فایل apk و حجم 17 مگابایت با قابلیت ادامه دانلود ، از انتهای همین پست دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 32 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

مقدمه :  ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی سایت  مرجع نرم افزار و بازی apktops  ، امیدواریم مطالب رایگان سایت ما مورد رضایت شما دوستداران و علاقه مندان به سیستم عامل اندروید واقع شود . این سایت با این هدف ایجاد شده که شما آزادانه مطالب را مرور و آزادانه موارد مورد علاقه تان را دانلود نمایید . در apktops چیزی مانند پسورد گذاری بر روی فایل ها  و موارد مشابه دیگر که کاربر را محدود می کند دیده نمی شود و نخواهد شد و تمام نرم افزار ها و بازی ها با لینک مستقیم به فایل apk که در سرور اختصاصی apktops برای راحتی شما عزیزان آپلود می شوند در اختیار شما قرار می گیرد . ما بهترین نرم افزارها و بازی های روز آندروید در دنیا را به شما تقدیم خواهیم کرد و شما هم در قبال این کار ما را حمایت کنید ، حمایت شما از ما  در قبال هزینه هایی  که بابت پابرجا ماندن این سایت صرف می شود هم چیزی نیست جز معرفی سایت apktops به دوستان و آشنایانتان …

همان طور که مطلع هستید در گوشی های اندرویدی در قسمت مخاطبین شما به راحتی می توانید توسط گزینه های Export to sd card و یا Export to sim card از مخاطبین خود بر روی مموری کارت و یا سیم کارت نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر به هر نحو و شکلی مخاطبین شما حذف و یا تعدادی از آن ها پاک شد امکان برگشت تمام مخاطبین با ریستور کردن نسخه پشتیان وجود داشته باشد . اما خیلی از ما ، علاوه بر مخاطبین ، sms هایی مهم و شاید شخصی هم داریم که فکر از دست دادن و یا حذف شدن آن ها کمی آزارمان می دهد . اما جای نگرانی نیست چرا که قصد معرفی نسخه حرفه ای از بهترین نرم افزار پشتیان گیری از sms ها را داریم  .

 SMS Backup & Restore Pro 4.3

نام این نرم افزار فوق العاده همان طور که در عنوان اشاره شده است SMS Backup & Restore Pro می باشد.

 

این نرم افزار بی نظیر قادر است از تمام sms های موجود در گوشی شما تحت یک فایل که توسط همین نرم افزار قابل شناسایی و امکان بازگردانی آن موجود است نسخه پشتیبان تهیه کند . هیچ نوع محدودیت تعداد sms هم برای این برنامه تعریف شده نیست و sms های شما هر تعداد که باشد توسط این نرم افزار شناسایی و قابل پشتیبان گیری است . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید  که برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 6,555