loading...
اندروید
دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (1)

Shadowgun DeadZone یک بازی کاملا متفاوت با سبک اکشن است که در این بازی حال و هوای بازی های کامپیوتری همچون Counter Strick کاملا حس می شود چرا که در این بازی می بایست مراحل را به صورت گروهی و مولتی پلیر و اینترنتی بگذرانید . نسخه های خاص و مختلف از این بازی برای گوشی ها و چیپست های مختلف ارائه شده بود که حالا نسخه ای از بازی برای تمام گوشی ها و به عبارتی نسخه All Device بازی منتشر شده است که دارای گرافیک و سبک جالبی است .

طبق توضیحات سازنده ، شما با نصب و اجرای این بازی خواهید توانسن محیط بازی های کامپیوتری و فضای خاص بازی چند نفره و مولتی پلیر را به طور کامل احساس کنید . همچنین سازنده حداقل ورژن آندروید برای اجرای این بازی را آندروید 3 به بالا ( آندروید 3 آندورید مخصوص تبلت هاست ) و آندروید 4 ( آندرویدی که در گوشی ها هم استفاده می شود ) را ذکر کرده است . ما هم بازی را بر روی آندروید 4 تست کردیم .

نکته : برای ورود به مراحل بازی در اولین ورود احتیاج به ساخت اکانت در سرور بازی دارید ، ساخت و ورود به مراحل بازی در تعداد زیادی از ISP ها نیازمند به استفاده از ف-ل-ت-ر شکن ها و نرم افزارهایی هست که آیپی ایرانی شما را تغییر می دهند . برای دانلود فایل apk و دیتا و راهنمای استفاده و محل کپی مناسب فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه com.madfingergames.deadzone را در مسیر Android/obb در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود قرار دهید

دانیال بازدید : 56 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

قصد معرفی جدیدترین ریلیز ار بازی فوق العاده زیبای Need For Speed و از سری Shift را داریم . این بازی زیبا همان طور که در عنوان مطلب خواندید دارای یک فایل دیتاست که قابلیت استفاده برای تمام گوشی های آندرویدی می باشد .

اسکرین شات هایی از محیط این بازی زیبا :

برای دانلود آخرین نسخه از بازی به همراه فایل دیتا و راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه com.eamobile.nfsshift_na_wf را در مسیر Android/data در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی کنید

دانیال بازدید : 32 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزار  جالب Make me Old Face Aging Booth که امروز به معرفی آن می پردازیم می توانید چهره و حالت صورتتان را در دوران پیری و کهنسالی ببینید  این نرم افزار جالب با استفاده از تکنیک های خاص و مطابق با افتادگی صورت و چین و چروک آن ، چهره پیر شما را با درصدی نزدیک به واقعیت نشان می دهد

 

تنظیمات خاصی برای نرم افزار وجود ندارد ، کافیست عکس های جوانتان را به این نرم افزار بدهید تا این نرم افزار بی انصاف شما را پیر کرده و عکس دوران پیری و کهنسالی تان را به شما نمایش دهد . Make me Old Face Aging Booth قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از ادامه مطلب با حجم 8 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 450 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این باز نیز قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی سیستم عامل آندروید را داریم که این بازی نیز در ابتدا مخصوص چیپست های گرافیکی تگرا ( tegra ) و گوشی هایی که از این چیپست برخوردار بودند ، بود . نام این بازی فوق العاده Riptide GP می باشد که می توان گفت در سبک خود برترین است . به تازگی نسخه ای از این بازی برای تمام گوشی های آندرویدی ریلیز شده است که این امکان را در اختیار ما می گذارد که این بازی را بر روی هر مدل گوشی و با هر نوع چیپست و برند نصب نماییم .

جلوه های صوتی و گرافیکی در این بازی واقعا طبیعی ساخته شده است و اگر به روزش جت اسکی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را امتحان کنید مطمئنا برای شما رضایت بخش خواهد بود . Riptide GP را می توانید با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود و با حجم 45 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید . 

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از بازی های پیش فرض در سیستم عانل ویندوز مایکروسافت بازی پر طرفدار و مهیج پین بال است . اگر این بازی را بر روی ویندوز کامپیوتر خود دنبال می کردید و به آن علاقه داشتید این بار می توانید بازی ای مشابه همان بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید .

Pinball Deluxe بازی ای است که مطمئنا ساعت ها شما را سرگرم  خواهد کرد . گرافیک فوق العاده بالا ، مراحل گوناگون و متنوع و سهولت در کنترل بازی همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی تبدیل به یکی از بهترین ها شود . Pinball Deluxe را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و با حجم 14 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 63 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی به طور کامل برای گوشی های آندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید !

 

در این پست از سایت apktops  آخرین نسخه از این بازی ( نسخه 1.3 ) را به همراه فایل دیتا مخصوص گوشی های htc خدمت شما معرفی می کنیم . اگر گوشی شما جزو گوشی های htc  مانند مدل های htc desire و یا htc desire hd و موارد مشابه است به راحتی می توانید از فایل دیتا ادامه مطلب استفاده کنید . در صورتی که گوشی شما برندی جز htc است فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود و فایل دیتا را توسط وایرلس دریافت نمایید . حجم فایل Apk بازی 9 مگابایت و حجم فایل دیتا بازی 433 مگابایت است که به صورت کامل در سرور اختصاصی سایت apktops آپلود شده اند که می توانید آن ها را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت resume و ادامه دانلود ، دانلود نمایید . 

برای خواندن ادامه توضیحات و نحوه استفاده از فایل دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانیال بازدید : 355 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر پیگیر مطالب سایت apktops بوده باشید حتما خاطرتان هست که در پست های قبلی سایت بازی فوق العاده محبوبFruit ninja را معرفی کردیم . این بازی مهیج یکی از پر دانلودترین بازی های مارکت گوگل است که طرفداران بسیاری را در دنیا دارد . در این بازی شما باید توسط یک شمشیر میوه ها را ببرید . اما در نسخه Puss in Boots که در این پست به معرفی آن می پردازیم مراحل بازی بسیار جالب تر و متنوع تر شده است .

 در این بازی گربه ای با نام pib هم در مراحل بازی دخالت دارد و شما را تشویق می کند یا باختتان را اطلاع می دهد . با توجه به اینکه نسخه قبلی بازی به طور کامل معرفی شده است پیشنهاد می کنیم این نسخه از بازی را خودتان دانلود و آن را تجربه کنید . Fruit ninja pib را می توانید با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود از سرور اختصاصی سایت apktops با حجم 21 مگابایت دانلود نمایید.

دانیال بازدید : 286 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های سیستم عامل آندروید باشید حتما مطلع هستید یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بازی های hd و با گرافیک بسیار بالا کمپانی Gameloft می باشد . این بار نیز قصد معرفی یک بازی با گرافیک خارق العاده و hd مخصوص گوشی های آندرویدی را داریم که داستان بازی در سبک اکشن و نزدیک به بازی های کامپیوتری چون Call of Duty و Medal of honor است .

 

این بازی نیز همانند اکثر بازی های کمپانی Gameloft به دلیل گرافیک بالا علاوه بر فایل apk نصبی احتیاج به فایل دیتا یا همان فایل sd هم دارد که این فایل با توجه به چیپست گوشی متفاوت است . در این پست از سایت apktops فایل مختص تمام گوشی های htc را به صورت کامل با حجم 190 مگابایت در سرور اختصاصی سایت جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم . اما اگر گوشی شما از برند htc نیست می توانید فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود نموده و بر روی گوشی خود که به جز برندhtc است نصب کنید و سپس می توانید فایل دیتا بازی را توسط وایرلس و از طریق خود گوشی دانلود نمایید . اما اگر از دارندگان گوشی های با برند htc  هستید برای دانلود .  خواندن طریقه استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

دانیال بازدید : 39 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همزمان با وارد شدن به سال 2012 میلادی شرکت های سازنده نرم افزار و بازی هم نسخه های مختلف از تولید خود را به عنوان هدیه و ورود به سال جدید بروز کردند . یکی از شرکت هایی که همیشه در سال جدید منتظر یک نسخه از آن هستیم شرکت معروف و پر طرفدار Konami است که این بار محصول PES یا همان فوتبال خود را در نسخه های کامپیوتری و موبایلی با نام PES 2012 آپدیت کرده است . در این پست هم به معرفی نسخه آندرویدی از بازی pes 2012 می پردازیم که در همان نگاه اول ، گرافیک فوق العاده آن نظر هرکسی را به خود جلب می کند .

 

این بازی برای نصب علاوه بر فایل apk نیاز به یک فایل دیتا و به اصطلاح فایل sd دارد که باید در پوشه ای خاص در مموری کارت کپی شود . ما این فایل را هم به طور کامل دانلود نموده و با حجم 152 مگابایت در سرور اختصاصی سایت apktops جهت راحتی شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم که می توانید آن را هم از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops  با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود ، دانلود نمایید . برای خواندن ادامه توضیحات و دانلود های مورد نیاز به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمایی جهت استفاده از فایل sd : پس از نصب فایل apk بازی که از انتهای همین پست آن را دانلود نمودید ، فایل sd یا همان فایل دیتا بازی را نیز با حجم 152 مگابایت دانلود نموده ، آن را از حالت فشرده خارج کنید و دقیقا پوشه ای با نام com.konami.pes2012 را که از اکسترکت فایل ایجاد می شود را در مموری کارت گوشی آندرویدی خود و در مسیر Android/data کپی کنید . پس از کپی ، آیکون بازی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید

دانیال بازدید : 33 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

وسط نرم افزار Photo Warp که امروز قصد معرفی آن را داریم ، شما قادرید بر روی تمام عکس های موجود در حافظه گوشی خود عملیات های کاریکاتوری و خنده دار انجام دهید . مثلا از یکی از دوستان نزدیکتان با دوربین گوشی عکس می گیرید و سپس با حرکت انگشتتان بر روی عکس قسمت ها و اعضای مختلف صورت دوست خود را جابه جا و به طرفین می کشید . در نهایت و با کمی ابتکار شما عکس دوستتان به یک عکس کاریکانوری بامزه و خنده دار تبدیل می شود .

Photo Warp در مارکت گوگل رقم یکی از بیشترین دانلودها را به خود اختصاص داده است چرا که کار کردن با این نرم افزار یا به عبارتی سرگرمی جالب ، به شدت لذت بخش هست  چند مورد از عکس هایی که توسط Photo Warp به صورت کاریکاتوری در آمدند را می توانید در اسکرین شات بالا ببینید  . این نرم افزار جالب  قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اطلاع داشته باشید گوشی هایی در بازار موجود است که به نوع خاصی از چیپ گرافیکی و پردازنده های تگرا مجهز هستند . این پردازنده ها بر روی تعدادی از گوشی ها به کار برده شده اند که همانند کارت گرافیک سیستم های کامپیوتری در موارد گرافیکی همچون بازی ها دخالت مستقیمی دارند تا بازی مورد نظر را به بهترین نحو و بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنید . به مرور شاهد تولید بازی هایی بودیم که دقیقا همان فرمت نرم افزار سیستم عامل آندروید یعنی APK را داشتند اما فقط قابلیت اجرا بر روی گوشی هایی بودند که از پردازنده تگرا استفاده می کنند .  طبیعتا بازی های تولید شده برای این پردازنده هم از گرافیک به مراتب بالاتری نسبت به بازی های معمولی برخوردار بودند .

 

یکی از این بازی ها بازی معروف و مهیج سامورایی است که به صورت لاتین Samurai II Vengeance  نامگذاری می شود . این بازی از گرافیک بالا و جلوه های صوتی فوق العاده ای برخوردار است که فقط قابلیت اجرا بر روی پردازنده های تگرا را داشت ، اما خیرا نسخه ای از این بازی تولید شده است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی را با همان گرافیک و جلوه های صوتی دارد . این بازی با حجم 40 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور اختصاصی سایت apktops با لینک مستقیم قابل دانلود است .

دانیال بازدید : 51 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید به طور خیلی طبیعی و نزدیک به واقعیت با گوشی خود نوشابه بنوشید ؟  با ibeer نوشابه نوشیدن شما آن قدر طبیعی است ، که بعد از نوشیدن یک نوشابه حتی باد گلو هم می زنید !  این سرگرمی فوق العاده ابتدا برای گوشی های آیفون تولید شده بود که به ندرت برای گوشی های آندرویدی هم نیز تولید شد .

 

 

این سرگرمی یا به عبارتی می توان گفت این نرم افزار با استفاده از سنسور گوشی کار می کند ، به طوری که وقتی شما گوشی را به طرف دهان خود می گیرید نوشابه ها بر روی صفحه گوشی به سمت دهان شما سرایز می شود و شما حتی صدای گاز نوشابه را هم در هنگام نوشیدن می شنوید و جالب تر آن که حتی یک باد گلو هم می زنید ! این نسخه از نرم افزار که هم اکنون در سایت apktops و در این پست معرفی می شود آخرین نسخه تولیدی کرک شده از ibeer برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما یک بار آن را امتحان و بر روی گوشی خود نصب کنید . ibeer 1.53 را به صورت فول و کرک شده می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و حجم 8 مگابایت دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 46 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

 

 

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود . این بازی برای اجرا علاوه بر فایل apk نصبی ، نیازمند به دانلود فایل sd و دیتای بازی دارد که این فایل هم با حجم 57 مگابایت در سرور سایت apktops آپلود شده است که می توانید آن را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 143 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

 

این بازی طوری ساخته شده که شما اگر هدایت موتور را به عهده بگیرید برای یک لحظه احساس می کنید که واقعا بر روی یک موتور کراس حرفه ای سوار هستید ، چرا که در عبور از موانع باید از سنسور شتاب سنج گوشی هم کمک بگیرید و با آن موتور را هدایت کنید و یا اگر موتور در مانعی گیر کرد باید با استفاده از نیروی برگشت کمک فنر موتور ، آن را از مانع بیرون بکشید . اگر حتی به بازی های موبایل کوچکترین علاقه ای ندارید ، ما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده  Trial Xtreme  را بر روی گوشی خود نصب و آن را تجربه کنید . نسخه HD این بازی و با آخرین ورژن تولیدی که در مارکت گوگل با قیمت بالایی به فروش می رسد هم اکنون به صورت تک فایل apk ، از ادامه مطلب سایت apktops با حجم 48 مگابایت به صورت لینک مستقیم به فایل apk ، به همراه قابلیت ادامه دانلود و Resume  قابل دانلود است .

دانیال بازدید : 44 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

حتی اگر از دارندگان گوشی های اندرویدی نباشید احتمالا نام تام بازیگوش که به گربه بازیگوش هم شهرت دارد را شنیده اید . این سرگرمی یا به عبارتی می توان گقت این بازی یکی از بالاترین رقم های دانلود را در مارکت گوگل به خود اختصاص داده است .  تام بازیگوش هرچه که شما بگویید را تکرار می کند و صدای شما را گوش داده و تقلید می کند ! می توانید به او شیر بدهید و او واقعا شیر می خورد . می توانید او را نوازش کنید و یا حتی اگر تام قصد بازیگوشی داشت ، می توانید به او سیلی محکمی بزنید و تام را پخش زمین کنید !

 

talking Tom Cat Pro

 

نسخه های مختلف این بازی در اینترنت  به وفور یافت می شود اما اکثرا مشکل کرک دارند و مشکل کرک دقیقا خودش را در رام های اصلی گوشی ها نشان می دهد ، طوری که اگر نسخه های مختلف این بازی را بر روی گوشی خود تست کرده اید وتام  ، به جای تقلید صدای شما ، فقط خر خر می کند ، این مشکل دقیقا به کرک ناقص نرم افزار بر می گردد که ما در این پست ، نسخه  Pro  از این بازی را با کرک سالم  خدمت شما معرفی می کنیم که بر روی چند مدل و چند سری گوشی تست و آزمایش شده که می توانید آن را از ادامه مطلب دانلود نمایید . نسخه های رایگان و Free این گربه خیلی محدود و دارای امکانات کمی است و تمام قابلیت های آن در نسخه Pro گنجانده شده است .

  اگر از دارندگان گوشی های آندرویدی هستید اما حتی کوچکترین علاقه ای به بازی های موبایلی ندارید ، پیشنهاد می کنیم فقط یک بار تام بازیگوش را بر روی گوشی خود نصب و تجربه کنید ، مطمئن باشید نظر شما عوض می شود . Talking Tom Cat را می توانید با لینک مستقیم فایل apk و حجم 17 مگابایت با قابلیت ادامه دانلود ، از انتهای همین پست دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 32 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

مقدمه :  ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی سایت  مرجع نرم افزار و بازی apktops  ، امیدواریم مطالب رایگان سایت ما مورد رضایت شما دوستداران و علاقه مندان به سیستم عامل اندروید واقع شود . این سایت با این هدف ایجاد شده که شما آزادانه مطالب را مرور و آزادانه موارد مورد علاقه تان را دانلود نمایید . در apktops چیزی مانند پسورد گذاری بر روی فایل ها  و موارد مشابه دیگر که کاربر را محدود می کند دیده نمی شود و نخواهد شد و تمام نرم افزار ها و بازی ها با لینک مستقیم به فایل apk که در سرور اختصاصی apktops برای راحتی شما عزیزان آپلود می شوند در اختیار شما قرار می گیرد . ما بهترین نرم افزارها و بازی های روز آندروید در دنیا را به شما تقدیم خواهیم کرد و شما هم در قبال این کار ما را حمایت کنید ، حمایت شما از ما  در قبال هزینه هایی  که بابت پابرجا ماندن این سایت صرف می شود هم چیزی نیست جز معرفی سایت apktops به دوستان و آشنایانتان …

همان طور که مطلع هستید در گوشی های اندرویدی در قسمت مخاطبین شما به راحتی می توانید توسط گزینه های Export to sd card و یا Export to sim card از مخاطبین خود بر روی مموری کارت و یا سیم کارت نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر به هر نحو و شکلی مخاطبین شما حذف و یا تعدادی از آن ها پاک شد امکان برگشت تمام مخاطبین با ریستور کردن نسخه پشتیان وجود داشته باشد . اما خیلی از ما ، علاوه بر مخاطبین ، sms هایی مهم و شاید شخصی هم داریم که فکر از دست دادن و یا حذف شدن آن ها کمی آزارمان می دهد . اما جای نگرانی نیست چرا که قصد معرفی نسخه حرفه ای از بهترین نرم افزار پشتیان گیری از sms ها را داریم  .

 SMS Backup & Restore Pro 4.3

نام این نرم افزار فوق العاده همان طور که در عنوان اشاره شده است SMS Backup & Restore Pro می باشد.

 

این نرم افزار بی نظیر قادر است از تمام sms های موجود در گوشی شما تحت یک فایل که توسط همین نرم افزار قابل شناسایی و امکان بازگردانی آن موجود است نسخه پشتیبان تهیه کند . هیچ نوع محدودیت تعداد sms هم برای این برنامه تعریف شده نیست و sms های شما هر تعداد که باشد توسط این نرم افزار شناسایی و قابل پشتیبان گیری است . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید  که برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 6,568