loading...
اندروید
دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (1)

Shadowgun DeadZone یک بازی کاملا متفاوت با سبک اکشن است که در این بازی حال و هوای بازی های کامپیوتری همچون Counter Strick کاملا حس می شود چرا که در این بازی می بایست مراحل را به صورت گروهی و مولتی پلیر و اینترنتی بگذرانید . نسخه های خاص و مختلف از این بازی برای گوشی ها و چیپست های مختلف ارائه شده بود که حالا نسخه ای از بازی برای تمام گوشی ها و به عبارتی نسخه All Device بازی منتشر شده است که دارای گرافیک و سبک جالبی است .

طبق توضیحات سازنده ، شما با نصب و اجرای این بازی خواهید توانسن محیط بازی های کامپیوتری و فضای خاص بازی چند نفره و مولتی پلیر را به طور کامل احساس کنید . همچنین سازنده حداقل ورژن آندروید برای اجرای این بازی را آندروید 3 به بالا ( آندروید 3 آندورید مخصوص تبلت هاست ) و آندروید 4 ( آندرویدی که در گوشی ها هم استفاده می شود ) را ذکر کرده است . ما هم بازی را بر روی آندروید 4 تست کردیم .

نکته : برای ورود به مراحل بازی در اولین ورود احتیاج به ساخت اکانت در سرور بازی دارید ، ساخت و ورود به مراحل بازی در تعداد زیادی از ISP ها نیازمند به استفاده از ف-ل-ت-ر شکن ها و نرم افزارهایی هست که آیپی ایرانی شما را تغییر می دهند . برای دانلود فایل apk و دیتا و راهنمای استفاده و محل کپی مناسب فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه com.madfingergames.deadzone را در مسیر Android/obb در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود قرار دهید

دانیال بازدید : 56 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

قصد معرفی جدیدترین ریلیز ار بازی فوق العاده زیبای Need For Speed و از سری Shift را داریم . این بازی زیبا همان طور که در عنوان مطلب خواندید دارای یک فایل دیتاست که قابلیت استفاده برای تمام گوشی های آندرویدی می باشد .

اسکرین شات هایی از محیط این بازی زیبا :

برای دانلود آخرین نسخه از بازی به همراه فایل دیتا و راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه com.eamobile.nfsshift_na_wf را در مسیر Android/data در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی کنید

دانیال بازدید : 23 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

محصولات قدرتمند شرکت adobe ، که در ویندوز های کامپیوتری با آن ها آشنا هستیم حالا پا به سیستم عامل آندروید گذاشته اند . با نرم افزار Adobe Reader که آشنا هستید . توسط این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های pdf خود را مشاهده کنید .

دانیال بازدید : 32 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزار  جالب Make me Old Face Aging Booth که امروز به معرفی آن می پردازیم می توانید چهره و حالت صورتتان را در دوران پیری و کهنسالی ببینید  این نرم افزار جالب با استفاده از تکنیک های خاص و مطابق با افتادگی صورت و چین و چروک آن ، چهره پیر شما را با درصدی نزدیک به واقعیت نشان می دهد

 

تنظیمات خاصی برای نرم افزار وجود ندارد ، کافیست عکس های جوانتان را به این نرم افزار بدهید تا این نرم افزار بی انصاف شما را پیر کرده و عکس دوران پیری و کهنسالی تان را به شما نمایش دهد . Make me Old Face Aging Booth قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از ادامه مطلب با حجم 8 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 43 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است . گوگلی که با سیستم عامل آندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند . اما برای ما هم سوال بود که با اینکه آندروید محصولی از گوگل است ، چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای آندروید ساخته نشده ؟!

اما چند روزی است که شاهد ساخت نسخه کروم موبایل برای گوشی های آندرویدی هستیم . متاسفانه یا خوشبختانه این مرورگر از طرف شرکت گول فقط و فقط برای سیستم عامل جدید این شرکت یعنی آندروید 4 ارائه شده است که در این لحظه شاید حدودا 20% از گوشی های موجود دارای این سیستم عامل باشند و یا اگر گوشی شما به صورت رسمی به آندروید 4 آپدیت نمی شود می توانید از رام های کوک شده با ورژن آندروید 4 استفاده کنید . این مرورگر فوق العاده را می توانید با حجم 16 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید . 

دانیال بازدید : 111 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر از دارندگان گوشی های آندرویدی باشید احتمالا به این مشکل برخورده اید که کیبوردهای فابریک و پیش فرض خود سیستم عامل چندان جالب و کامل نیستند و یا اینکه شما برای تایپ فارسی در گوشی های آندرویدی احتیاج به نصب کیبوردی جداگانه و مجزا دارید که قابلیت تایپ  جملات و کاراکترهای فارسی را داشته باشید .

این بار قصد معرفی بهترین و کاملترین کیبورد فارسی و انگلیسی آندروید را داریم که  علاوه بر زبان انگلیسی از تمامی حروف فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند . نام این کیبورد زیبا Smart Keyboard می باشد که در این پست از سایت apktops آخرین نسخه و نسخه حرفه ای از این نرم افزار را خدمت شما معرفی می کنیم . نکته ای که شاید برایتان جای سوال پیش بیاید این است که چه طور ما می گوییم این کیبورد از تمام حروف فارسی پشتیبانی می کند اما در اسکرین شاتی که از این کیبورر قرار داده ایم به عنوان مثال حرف ذ وجود ندارد . به علت اینکه کاراکترهای فارسی از تعداد حروف صفحه اصلی این کیبورد بیشتر است حروف کم کاربردی مانند همین حرف ذ با لمس طولانی حرف مشابه خود همانند د تایپ می شود . این کیبورد زیبا و کاربردی را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی پیشنهاد می کنیم  که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شاید باور کردنی نباشد ، اما توسط نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم می توانید ضربان قلب خود را با میزان خطای خیلی پایین اندازه گیری کنید ! این نرم افزار در سال 2011  جایزه برنامه های سلامت را از وزارت بهداشت و سلامت آمریکا  دریافت کرده است .

 

 

برای استفاده از نرم افزار کافی است انگشت خود را بر روی لنز دوربین گوشی آندرویدی خود بگیرید ، سپس بر روی صفحه نمایش گوشی ، ضربان فلب شما ثبت خواهد شد . هم اکنون می توانید نسخه Pro از این نرم افزار را با لینک مستقیم از ادامه مطلب دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 90 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 این بار قصد معرفی نرم افزا قدرتمند و کاربردی  Compass PRO را داریم . توسط این نرم افزار و با رابط کاربری و اینترفیس فوق العاده زیبا  می توانید در هر جا که هستید توسط گوشی خود یک قطب نما و قبله نمای حرفه ای داشته باشید  و همه جا یک قطب نمای حرفه ای را در جیب خود داشته باشید .

 

این نسحه از نرم افزار به صورت کرک شده و Ad-Free است که به این معنی می باشد که تبلیغات زاید موجود در نرم افزار حذف شده است . Compass PRO قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 83 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید گوشی های آندرویدی در حالت پیش فرض قادر به خواندن تمام فرمت های تصویری نمی باشند که برای پخش فرمت های گوناگون نیاز به نصب پلیرهای جانبی دارید . اما اگر در سایت های مختلف به دنبال یک پلیر فوق العاده کامل و با قابلیت پخش تمام فرمت های تصویری و ساپورت 720p و Full hd بودید اما نتیجه ای به دست نیاورید ما به شما پیشنهاد می کنیم از MoboPlayer استفاده کنید .

 

 این پلیر خارق العاده علی رغم حجم نسبتا کمی که دارد ، فوق العاده قوی است که قادر است تمام فرمت های تصویری حتی dvd  و فرمت vob را اجرا کند .  این پلیر قدرتمند حتی قادر به نمایش زیرنویس فیلم ها نیز می باشد و در نمایش ویدیوهای شما دارای دو حالت پخش Soft decod و hard decod است که در صورتی که گوشی شما دارای چیپ گرافیکی قدرتمند باشد برای نمایش ویدیو ها به صورت کامل از ان استفاده خواهد کرد . apktops نصب و استفاده از این پلیر را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی پیشنهاد می کند .  آخرین نسخه از این نرم افزار را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops ّا لینک مستقیم و حجم حدود 4 مگابایت دانلود نمایید.

دانیال بازدید : 28 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از شرکت های بزرگ نرم افزاری در دنیا شرکت مایکروسافت است که یکی از محصولات فوق العاده جالب و مورد استفاده این شرکت مجموعه آفیس است که توسط هر کدام از ابزار های این مجموعه می توانیم  نیازهای مختلف نوشتاری و ترسیمی خود را برطرف کنید . مثلا در این مجموعه می توانید با استفاده از نرم افزار Word تحقیق ها و مطالب نوشتاری خود را به بهترین و زیباترین حالت ممکن تایپ و بر روی کاغذ بیاورید .

از امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** نمایش و ویرایش و ذخیره فایلهای DOC و DOCX ساخته شده توسط Microsoft Office 97 تا 2010
** نمایش و ویرایش و ذخیره فایلهای XLS و XLSX و CSV ساخته شده توسط Microsoft Office 97 تا 2010
**  ایجاد فایل جدید با فرمتهای DOC و DOCX و XLS
** نمایش و ویرایش و ذخیره فایلهای TXT و CSV
** نمایش فایلهای PPT و PPTX و PPS و PPSX
**  نمایش فایلهای PDF
** نمایش فایلهای EML , RTF
** دسترسی و نمایش فایلهای متنی ضمیمه شده در e-Mail
**  باز کردن فایلهای Zip
**  برنامه مدیریت فایل داخلی
**  پشتیبانی از تمام نسخه های اندروید
**  سازگاری و بهینه سازی شده برای استفاده در Tablet ها و Notebook های اندرویدی

این بار قصد معرفی مجموعه آفیس ، برای گوشی های آندرویدی را داریم که در حد و اندازه خودش ابزارهای جالب و کاربردی ای دارد که در مواقعی که دسترسی به کامپیوتر ندارید بتوانید موارد ویرایشی خود را برطرف سازید . هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این مجموعه را که به صورت کاملا کرک شده است را ازادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و حجم حدود 9 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 450 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این باز نیز قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی سیستم عامل آندروید را داریم که این بازی نیز در ابتدا مخصوص چیپست های گرافیکی تگرا ( tegra ) و گوشی هایی که از این چیپست برخوردار بودند ، بود . نام این بازی فوق العاده Riptide GP می باشد که می توان گفت در سبک خود برترین است . به تازگی نسخه ای از این بازی برای تمام گوشی های آندرویدی ریلیز شده است که این امکان را در اختیار ما می گذارد که این بازی را بر روی هر مدل گوشی و با هر نوع چیپست و برند نصب نماییم .

جلوه های صوتی و گرافیکی در این بازی واقعا طبیعی ساخته شده است و اگر به روزش جت اسکی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را امتحان کنید مطمئنا برای شما رضایت بخش خواهد بود . Riptide GP را می توانید با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود و با حجم 45 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید . 

دانیال بازدید : 46 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر پیگیر مطالب سایت apktops بوده باشید ، حتما اطلاع دارید که در پست های قبلی سایت نرم افزار Sygic GPS Navigation را که یک Gps کاملا آفلاین به همراه نقشه کامل بود را معرفی نمودیم . این بار قصد معرفی دومین نرم افزار Gps کاملا آفلاین برای آندروید و تمام گوشی های آندرویدی را داریم . همچنین طبق روال گذشته نرم افزارهای Gps و مسیریابی را به همراه آخرین آپدیت از نقشه کامل ایران و راه های آن معرفی می کنیم .  این نرم افزار به صورت کاملا کرک شده و نسخه فول و همراه با آخرین آپدیت از نقشه کشور عزیزمان ، ایران معرفی می شود که می توانید تصاویری از محیط نرم افزار را در اسکرین شات های زیر ببینید .

همچنین در این نسخه از نرم افزار تمام منوها به صورت کاملا فارسی قابل مشاهده هستند . گوبش صوتی فارسی هم در نرم افزار موجود است که آن را تبدیل به یکی از بهترین نرم افزارهای Gps آفلاین با راهنمای صوتی فارسی کرده است . برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید فایل apk و نصبی آن را با حجم 40 مگابایت از ادامه مطلب دانلود نموده و بر روی گوشی خود نصب کنید . حال نیاز به دانلود آخرین آپدیت از نقشه ایران را دارید که نقشه ها هم با حجم حدود 50 مگابایت به طور کامل در سرور اختصاصی apktops آپلود شده است که می توانید آن ها را هم با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود نمایید . 

برای خواندن آموزش استفاده از نرم افزار و نقشه ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانیال بازدید : 36 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که اطلاع دارید گوشی های آندرویدی به صورت پیش فرض دارای نرم افزار گالری می باشند اما این بار قصد معرفی یک نرم افزار گالری جدید و فوق العاده روان و سریع را داریم که اگر آن را چایگزین گالری اصلی گوشی نکنید ، لا اقل در کنار گالری اصلی و پیش فرض گوشی به صورت مکمل از آن استفاده خواهید کرد .

 

 

نام این نرم افزار بی نظیر QuickPic می باشد که از امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد

** زوم دو انگشتی و دز اصطلاح پینچ زوم (  Pinch Zoom )
** پاک کردن فایل های اضافی  thumbnail
** پوشه بندی تصاویر
**  امکان مخفی کردن تصاویر دلخواه
** نمایش انیمیشن های GIF

این نرم افزار را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از بازی های پیش فرض در سیستم عانل ویندوز مایکروسافت بازی پر طرفدار و مهیج پین بال است . اگر این بازی را بر روی ویندوز کامپیوتر خود دنبال می کردید و به آن علاقه داشتید این بار می توانید بازی ای مشابه همان بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید .

Pinball Deluxe بازی ای است که مطمئنا ساعت ها شما را سرگرم  خواهد کرد . گرافیک فوق العاده بالا ، مراحل گوناگون و متنوع و سهولت در کنترل بازی همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی تبدیل به یکی از بهترین ها شود . Pinball Deluxe را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و با حجم 14 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 27 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

در سیستم عامل آندروید برنامه ها پس از هر بار باز شدن و استفاده و بسته شدن مجدد به صورت کامل بسته نمی شوند و در حالت نیمه باز قرار می گیرند تا در استفاده بعدی نرم افزار شما مدت زمان کمتری را برای باز شدن صرف کند . این قابلیت شاید به ظاهر مفید باشد اما وقتی که تعداد نرم افزارهای زیادی را بر روی گوشی خود نصب کنید ، نرم افزارها پس از هر باز باز و بسته شدن باز می مانند .  باز ماندن برنامه ها هم باعث درگیر شدن Cpu و پر شدن رم گوشی می شوند که این موارد هم طبیعتا باعث مصرف بیشتر از باطری می شوند که شاید به این مشکل برخورده باشید که پس از نصب تعدادی برنامه بر روی گوشی آندرویدی خود مصرف باطری آن به طور محسوسی بالا رفته است . برای حل این مشکل و بستن برنامه های باز نرم افزارهایی با نام Task killer ساخته شده اند که توسط آن ها می توانید نرم افزار باز مانده گوشی خود را مدیریت و آن ها را ببندید .

 

 

 یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه نسخه Pro از نرم افزار Advanced task killer می باشد که تنظیمان و قابلیت های گوناگون و جالبی را برای مدیریت برنامه ها در اختیار شما قرار می دهد . به عنوان مثال می توانید در نرم افزار تنظیم نمایید که پس از هر بار خاموش شدن صفحه گوشی نرم افزارهای باز مانده و غیر لازم به طور اتوماتیک بسته شوند و یا حتی اگر نرم افزاری می بایست باز بماند و بسته نشود ؛ می توانید آن نرم افزار را در لیست ignore این برنامه قرار دهید تا از بسته شدن آن توسط این برنامه جلوگیری شود . این نرم افزار اصلی ترین پیش نیاز برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن بر روی گوشی آندرویدی خود استفاده نمایید .

دانیال بازدید : 35 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید در گوشی های آندرویدی قادر هستید برای هر یک از مخاطبین دفترچه تلفن خود ، یک تصویر قرار دهید که در هنگامی که شخص مورد نظرتان با شما تماس می گیرد تصویری که از قبل هم برای او مشخص کرده اید به نمایش در بیاید . اگر دقت کرده باشید در حالت پیش فرض  رمانی که دوستتان با شما تماس می گیرد تصویر وی به صورت یک کادر و مربع کوچک  به نمایش در می آید.

 

 اما شاید علاقه داشته باشید تصویر مخاطبتان به صورت تمام صفحه و فول اسکرین به نمایش در بیاید . این حالت از امکانات پیش فرض سیستم عامل خارج است و اگر تمایل دارید عکس مخاطبتان به صورت تمام صفحه به نمایش در بیاید می بایست از نرم افزارهای جانبی استفاده کنید.

دانیال بازدید : 79 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر کیبورد گوشی های آیفون را دیده باشید و از طرح و به اصطلاح ، اسکین این مدل کیبورد خوشتان آمده باشید هم اکنون می توانید دقیا همان کیبورد را بر روی گوشی آندرویدی خود نیز داشته باشید . نام این نرم افزار و کیبورد زیبا A.I.type Keyboard Plus می باشد که تایپ کردن با آن فوق العاده راحت و سریع است .

 

توسط این کیبورد می توانید بدون هیچ گونه  مشکل و دردسر ، اس ام اس های خود را به راحتی تایپ و ارسال کنید . همچنین این کیبورد فوق العاده به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند که می توانید در لیست زبان های آن ، علاوه بر زبان انگلیسی ، زبان فارسی را هم به عنوان زبان دوم تایپ کردن ، برگزینید . هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این کیبورد زیبا را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 66 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر موزیک پلیر پیش فرض گوشی آندرویدی شما ، نیازهای شما را برآورده نمی کند ما به شما توصیه اکید می کنیم از بهترین موزیک پلیر آندروید با نام PowerAMP استفاده کنید . به جرات می توانیم بگوییم بهتر و کامل تر از این پلیر برای گوشی های آندرویدی موجود نیست . از امکانات فوق العاده PowerAMP-2.0.4.467 می توان به موارد زیر اشاره کرد

 

 

**  پشتیبانی از فایلهای MP3, MP4/M4A , OGG, WMA, FLAC, WAV, APE, WV, TTA
** اکولایزر گرافیکی در 10 باند برای تمامی فایلهای مورد پشتیبانی
** تنظیمات جداگانه Bass و Treble
** پخش از پوشه و پخش از گالری گوشی
** دانلود جلد آلبوم ها
** ساخت Widget روی صفحه اصلی گوشی
** قرار گیری بجای قفل صفحه و کنترل پخش موسیقی بدون باز کردن قفل
** پشتیبانی از کنترل توسط Headset
** ویرایش Tag ها
** Theme های متنوع
**Scan سریع پوشه ها

این پلیر در کرک شدن و استفاده دائمی بسیار بد قلق است و ممکن است نسخه های مختلف آن را از سایت های مختلف دانلود کرده باشید که بعد از مدتی از کار می افتد . اما در این پست نسخه ای از این پلیر را در اختیار شما قرار می دهیم که توسط یک فایل آنلاک و توسط یک فایل پچ و کرک دائم می شود . اما شرط آن روت بودن گوشی شماست . پس فایل انتهای پست را دانلود کنید و سه فایل apk موجود در آن را به ترتیب شماره گذاری شده نصب کنید و از این پلیر فوق العاده لذت ببرید .

دانیال بازدید : 63 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی به طور کامل برای گوشی های آندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید !

 

در این پست از سایت apktops  آخرین نسخه از این بازی ( نسخه 1.3 ) را به همراه فایل دیتا مخصوص گوشی های htc خدمت شما معرفی می کنیم . اگر گوشی شما جزو گوشی های htc  مانند مدل های htc desire و یا htc desire hd و موارد مشابه است به راحتی می توانید از فایل دیتا ادامه مطلب استفاده کنید . در صورتی که گوشی شما برندی جز htc است فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود و فایل دیتا را توسط وایرلس دریافت نمایید . حجم فایل Apk بازی 9 مگابایت و حجم فایل دیتا بازی 433 مگابایت است که به صورت کامل در سرور اختصاصی سایت apktops آپلود شده اند که می توانید آن ها را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت resume و ادامه دانلود ، دانلود نمایید . 

برای خواندن ادامه توضیحات و نحوه استفاده از فایل دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانیال بازدید : 355 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر پیگیر مطالب سایت apktops بوده باشید حتما خاطرتان هست که در پست های قبلی سایت بازی فوق العاده محبوبFruit ninja را معرفی کردیم . این بازی مهیج یکی از پر دانلودترین بازی های مارکت گوگل است که طرفداران بسیاری را در دنیا دارد . در این بازی شما باید توسط یک شمشیر میوه ها را ببرید . اما در نسخه Puss in Boots که در این پست به معرفی آن می پردازیم مراحل بازی بسیار جالب تر و متنوع تر شده است .

 در این بازی گربه ای با نام pib هم در مراحل بازی دخالت دارد و شما را تشویق می کند یا باختتان را اطلاع می دهد . با توجه به اینکه نسخه قبلی بازی به طور کامل معرفی شده است پیشنهاد می کنیم این نسخه از بازی را خودتان دانلود و آن را تجربه کنید . Fruit ninja pib را می توانید با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود از سرور اختصاصی سایت apktops با حجم 21 مگابایت دانلود نمایید.

دانیال بازدید : 28 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از شبکه های بزرگ اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت شبکه بزرگ  تورنت می باشد که مجموعه ای عظیم از انواع  و اقسام فایل ها در این شبکه توسط کاربران اشتراک گذاشته شدده است . اما دانلود از این شبکه ها نیازمند به دانلودرها و دانلود منیجر های خاصی است که قابلیت دانلود و امکاناتی همچون Resume و ادامه دانلود فایل ها از این شبکه ها را داشته باشد .

 

 

در کامپیوتر و ویندوز های کامپیوتری نرم افزارهایی  مانند Utorrent یا Bit torrent وجود دارند که توسط آن ها می توانید انواع و اقسام فایل های مورد نیازتان را از تورنت دانلود کنید  . حال با نرم افزاری به نام aTorrent PRO می توانید در گوشی آندرویدی خود از تورنت دانلود و تورنت های خود را به طور کامل مدیریت کنید . این نرم افزار همانند نرم افزارهای کامپیوتری تورنت دارای تمام امکانات و موارد مورد نیاز به شبکه تورنت است که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops را با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 286 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های سیستم عامل آندروید باشید حتما مطلع هستید یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بازی های hd و با گرافیک بسیار بالا کمپانی Gameloft می باشد . این بار نیز قصد معرفی یک بازی با گرافیک خارق العاده و hd مخصوص گوشی های آندرویدی را داریم که داستان بازی در سبک اکشن و نزدیک به بازی های کامپیوتری چون Call of Duty و Medal of honor است .

 

این بازی نیز همانند اکثر بازی های کمپانی Gameloft به دلیل گرافیک بالا علاوه بر فایل apk نصبی احتیاج به فایل دیتا یا همان فایل sd هم دارد که این فایل با توجه به چیپست گوشی متفاوت است . در این پست از سایت apktops فایل مختص تمام گوشی های htc را به صورت کامل با حجم 190 مگابایت در سرور اختصاصی سایت جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم . اما اگر گوشی شما از برند htc نیست می توانید فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود نموده و بر روی گوشی خود که به جز برندhtc است نصب کنید و سپس می توانید فایل دیتا بازی را توسط وایرلس و از طریق خود گوشی دانلود نمایید . اما اگر از دارندگان گوشی های با برند htc  هستید برای دانلود .  خواندن طریقه استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

دانیال بازدید : 27 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر با گوشی خود زیاد Sms می دهید و یا دائما در کوچه و خیابان و پیاده رو در حال کار با گوشی خود هستید احتمالا به این مشکل برخورده اید که مثلا در پیاده رو در حال راه رفتن هستید و در همان حالت راه رفتن هم مجبور هستید Sms یکی از دوستانتان را سریعا جواب بدهید . در این هنگام مجبور هستید برای تایپ صحیح sms تمام حواس و چشمان خود را متمرکز به صفحه گوشی کنید . اما در این هنگام که نگاه شما از جلوتان برداشته می شود ممکن است به طور ناگهانی به یک جسم و یا یک عابر پیاده دیگر برخورد کنید .

 

 اما یک شرکت نرم افزاری راه حلی فوق العاده جالب برای پیش آمدن این مشکل و روش حل آن ارائه داده است .

دانیال بازدید : 21 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اطلاع داشته باشید آنتی ویروس های کامپیوتری هر سال توسط سایت AV که سایتی معتبر و جهانی  و به منظور تست و آزمایش آنتی ویروس ها و قدرت شناسایی آن هاست مورد تست قرار می گیرند .  اگر پیگیر نتایج به دست آمده از تست نهایی این سایت باشید حتما مطلع هستید که آنتی ویروس آواست جایگاه نخست و رتبه بهترین و سبک ترین آنتی ویروس دنیا را در سال 2011 به خود اختصاص داد .  پس می توان گفت آواست قابل اعتماد است و می تواند امنیت سیستم شما را تا حد خیلی بالایی تضمین کند .

 

 

شرکت آواست در چند ماه اخیر ، تصمیم به تولید نسخه ای رسمی از آنتی ویروس خود برای سیستم عامل آندروید گرفت تا علاقه مندان به avast ، این محصول را بر روی گوشی های آندرویدی خود نیز داشته باشند  . این آنتی ویروس علی رغم قدرت و انعطاف بالایی که دارد به طور کاملا رایگان توسط این شرکت در مارکت گوگل قرار گرفته و تا بدین لحظه لایسنس قانونی و کاملا رایگانی دارد که اگر مخالف کرک آنتی ویروس هستید ، این محصول را شدیدا به شما توصیه می کنیم . این آنتی ویروس بی نظیر را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با حجم 2 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر یکی از گوشی های htc با سیستم عامل آندروید را از نزدیک دیده باشید ، وقتی صفحه و lcd گوشی روشن می شود ، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند ساعت و هواشناسی جالب و زیبای این گوشی هاست که در مجموعه ای به نام سنس و اگر بخواهیم به صورت لاتین بنویسیم HTC Sense بر روی این گوشی ها توسط شرکت htc قرار گرفته است .  شاید این مدل و این طرح ساعت و هواشناسی را بپسندید و علاقه داشتید که آن را بر روی گوشی خود هم داشته باشید ، اما به علت اینکه گوشی شما با برند htc نمی باشد از داشتن این ساعت و هواشناسی زیبا محروم بودید .

 

 

این بار قصد معرفی نرم افزار htc weather را داریم که دقیقا همان ساعت و هواشناسی گوشی های htc را با نصب این نرم افزار بر روی گوشی  آندرویدی خود با هر مارک و برندی خواهید داشت . این نرم افزار در اصل چینی بوده که توسط گروهی به طور کامل به زبان انگلیسی ترجمه شده است . از قابلیت های جالب این برنامه می توان در درجه اول به زیبایی و شباهت فوق العاده آن به سنس گوشی های htc و در درجه دوم ، دارا بودن پیش بینی آب و هوا حتی برای شهرهای کوچک ایراناشاره کرد . همان طور که می بینید شهرستان شاهرود به طور کامل توسط قسمت آب و هوای این نرم افزار ساپورت شده است و امکان گزارش آب و هوای لحظه ای آن را داراست . htc weather را می توانید با لینک مستقیم و از ادامه مطلب و سرور سایت apktops دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 39 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همزمان با وارد شدن به سال 2012 میلادی شرکت های سازنده نرم افزار و بازی هم نسخه های مختلف از تولید خود را به عنوان هدیه و ورود به سال جدید بروز کردند . یکی از شرکت هایی که همیشه در سال جدید منتظر یک نسخه از آن هستیم شرکت معروف و پر طرفدار Konami است که این بار محصول PES یا همان فوتبال خود را در نسخه های کامپیوتری و موبایلی با نام PES 2012 آپدیت کرده است . در این پست هم به معرفی نسخه آندرویدی از بازی pes 2012 می پردازیم که در همان نگاه اول ، گرافیک فوق العاده آن نظر هرکسی را به خود جلب می کند .

 

این بازی برای نصب علاوه بر فایل apk نیاز به یک فایل دیتا و به اصطلاح فایل sd دارد که باید در پوشه ای خاص در مموری کارت کپی شود . ما این فایل را هم به طور کامل دانلود نموده و با حجم 152 مگابایت در سرور اختصاصی سایت apktops جهت راحتی شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم که می توانید آن را هم از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops  با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود ، دانلود نمایید . برای خواندن ادامه توضیحات و دانلود های مورد نیاز به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمایی جهت استفاده از فایل sd : پس از نصب فایل apk بازی که از انتهای همین پست آن را دانلود نمودید ، فایل sd یا همان فایل دیتا بازی را نیز با حجم 152 مگابایت دانلود نموده ، آن را از حالت فشرده خارج کنید و دقیقا پوشه ای با نام com.konami.pes2012 را که از اکسترکت فایل ایجاد می شود را در مموری کارت گوشی آندرویدی خود و در مسیر Android/data کپی کنید . پس از کپی ، آیکون بازی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید

دانیال بازدید : 33 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

وسط نرم افزار Photo Warp که امروز قصد معرفی آن را داریم ، شما قادرید بر روی تمام عکس های موجود در حافظه گوشی خود عملیات های کاریکاتوری و خنده دار انجام دهید . مثلا از یکی از دوستان نزدیکتان با دوربین گوشی عکس می گیرید و سپس با حرکت انگشتتان بر روی عکس قسمت ها و اعضای مختلف صورت دوست خود را جابه جا و به طرفین می کشید . در نهایت و با کمی ابتکار شما عکس دوستتان به یک عکس کاریکانوری بامزه و خنده دار تبدیل می شود .

Photo Warp در مارکت گوگل رقم یکی از بیشترین دانلودها را به خود اختصاص داده است چرا که کار کردن با این نرم افزار یا به عبارتی سرگرمی جالب ، به شدت لذت بخش هست  چند مورد از عکس هایی که توسط Photo Warp به صورت کاریکاتوری در آمدند را می توانید در اسکرین شات بالا ببینید  . این نرم افزار جالب  قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 25 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید یکی از معروف ترین و بی نظیرترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی تولید شده ، دیکشنری لانگمن می باشد . این دیکشنری از لحاظ کامل بودن دیتابیس و نمایش فونتیک در لیست بهترین و پر کاربردترین دیکشنری ها قرار گرفته است .

 

 

هم اکنون نسخه آندرویدی از این دیکشنری فوق العاده برای گوشی های آندرویدی تولید شده است . حجم این دیکشنری 24 مگابایت می باشد که همین حجم ، مشخص می کند که دیتابیس دیکشنری چه مقدار قوی و کامل است . لانگمن دیکشنری قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که  می توانید آن را از سرور اختصاصی سایت apktops با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود و با حجم 24 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید اکثر گوشی های آندرویدی مخصوصا در برند های سونی اریکسون و htc به صورت پیش فرض هیچ نوع نرم افزاری برای مدیریت مموری کارت و فایل ها وجود ندارد و شما خودتان باید برای دسترسی پوشه ای به مموری کارت ، ابتدا یک فایل منیجر نصب کنید .  نسخه های مختلف از فایل منیجرهای مختلفی برای گوشی های آندرویدی ساخته شده که این بار قصد معرفی یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای مدیریت فایل و دسترسی به پوشه های مموری کارت را داریم  .

 

این نرم افزار زیبا و ساده OI File Manager نام دارد که به صورت رایگان در مارکت گوگل آماده دانلود می باشد . فایل منیجری که رقم یکی از بیشترین دانلود ها در سری نرم افزار های فایل منیجر را به خود اختصاص داده است . چرا که محیط ساده و راحتی کار با آن در کنار زیبایی اش نظر هر کاربر آندرویدی را به خود جلب می کند . این نرم افزار را می توانید با لینک مستقیم از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اطلاع داشته باشید گوشی هایی در بازار موجود است که به نوع خاصی از چیپ گرافیکی و پردازنده های تگرا مجهز هستند . این پردازنده ها بر روی تعدادی از گوشی ها به کار برده شده اند که همانند کارت گرافیک سیستم های کامپیوتری در موارد گرافیکی همچون بازی ها دخالت مستقیمی دارند تا بازی مورد نظر را به بهترین نحو و بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنید . به مرور شاهد تولید بازی هایی بودیم که دقیقا همان فرمت نرم افزار سیستم عامل آندروید یعنی APK را داشتند اما فقط قابلیت اجرا بر روی گوشی هایی بودند که از پردازنده تگرا استفاده می کنند .  طبیعتا بازی های تولید شده برای این پردازنده هم از گرافیک به مراتب بالاتری نسبت به بازی های معمولی برخوردار بودند .

 

یکی از این بازی ها بازی معروف و مهیج سامورایی است که به صورت لاتین Samurai II Vengeance  نامگذاری می شود . این بازی از گرافیک بالا و جلوه های صوتی فوق العاده ای برخوردار است که فقط قابلیت اجرا بر روی پردازنده های تگرا را داشت ، اما خیرا نسخه ای از این بازی تولید شده است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی را با همان گرافیک و جلوه های صوتی دارد . این بازی با حجم 40 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور اختصاصی سایت apktops با لینک مستقیم قابل دانلود است .

دانیال بازدید : 51 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید به طور خیلی طبیعی و نزدیک به واقعیت با گوشی خود نوشابه بنوشید ؟  با ibeer نوشابه نوشیدن شما آن قدر طبیعی است ، که بعد از نوشیدن یک نوشابه حتی باد گلو هم می زنید !  این سرگرمی فوق العاده ابتدا برای گوشی های آیفون تولید شده بود که به ندرت برای گوشی های آندرویدی هم نیز تولید شد .

 

 

این سرگرمی یا به عبارتی می توان گفت این نرم افزار با استفاده از سنسور گوشی کار می کند ، به طوری که وقتی شما گوشی را به طرف دهان خود می گیرید نوشابه ها بر روی صفحه گوشی به سمت دهان شما سرایز می شود و شما حتی صدای گاز نوشابه را هم در هنگام نوشیدن می شنوید و جالب تر آن که حتی یک باد گلو هم می زنید ! این نسخه از نرم افزار که هم اکنون در سایت apktops و در این پست معرفی می شود آخرین نسخه تولیدی کرک شده از ibeer برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما یک بار آن را امتحان و بر روی گوشی خود نصب کنید . ibeer 1.53 را به صورت فول و کرک شده می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و حجم 8 مگابایت دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 46 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

 

 

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود . این بازی برای اجرا علاوه بر فایل apk نصبی ، نیازمند به دانلود فایل sd و دیتای بازی دارد که این فایل هم با حجم 57 مگابایت در سرور سایت apktops آپلود شده است که می توانید آن را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 16 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این بار قصد معرفی پلیری را داریم که در سیستم عامل ویندوز و برای یک کاربر ویندوز ، پلیری شناخته شده است . نام این پلیر قدرتمند Winamp می باشد که هم اکنون شرکت Winamp نسخه رسمی از این پلیر را برای گوشی های آندرویدی و سیستم عامل آندروید تولید کرده است .

 

 

 

دانیال بازدید : 35 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

سیستم عامل آندروید نیز همانند ویندوزهای های کامپیوترهای رومیزی و لبتاپ ها آسیب پذیر است . بله ! تعجب نکنید ؛ سیستم عامل آندروید گوشی شما با آلوده شدن به یک ویروس می تواند کاملا به هم بریزد و با توجه به درصد خرابکاری ویروس یا تروجان حتی گوشی شما را تا مرز بالا نیامدن یا در ویروس های هوشمند ، به دزدیده شدن اطلاعات شخصی شما برساند ! ویروس های آندروید روز به روز در حال گسترش هستند و چنانچه با گوشی خود به وب گردی می پردازید و یا در طول روز فایل های زیادی را از طریق بلوتوث دریافت می کنید ، نصب یک آنتی ویروس مطمئن و کرک نشده بر روی گوشیتان امری ضروریست .

 

 هم اکنون شرکت کسپراسکای نسخه رسمی از آنتی ویروس خود را برای گوشی های آندرویدی هم ریلیز کرده تا دوستداران این محصول آن را بر روی گوشی های خود نیز داشته باشند و امنیت گوشی شما تا حد خیلی بالایی تضمین می شود . نسخه های مختلف این آنتی ویروس و البته از نوع کرک شده در اینترنت به وفور یافت می شوند . اما ما معتقدیم کرک آنتی ویروس = تبدیل آنتی ویروس به یک مجسمه ! یعنی آنتی ویروس که موتور نرم افزاری آن با فایل های کرک جایگزین می شوند تقریبا دیگر هیچ قدرتی نخواهد داشت .  اما شاید بپرسید چه آنتی ویروسی نصب کنیم و کدام آنتی ویروس بهتر است ؟ این سوالی است که هیچ موقع نمی توان جواب کاملی به آن داد چرا که باید گفت همه آنتی ویروس ها خوب و قوی هستند و فقط در نقاظ ضعع و قدرت ، مثبت و منفی کمی با هم تفاوت دارند . یکی از شرکت های بزرگ دنیا که در زمینه تولید آنتی ویروس سابقه ای دیرینه دارد ، شرکت روسی Kaspersky می باشد . هم اکنون می توانید نسخه ای از این آنتی ویروس را بالایسنس کاملا قانونی از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید . جهت خواندن چگونگی استفاده از لایسنس به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 42 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزارهای آندروید روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند ، طوری که هم اکنون خیلی از نرم افزارهای تولید شده می توانند تا حدودی جای وسیله های جانبی را هم بگیرند . به عنوان مثال در حرفه بنایی و ساختمان سازی ، بناها از وسیله ای به نام تراز برای اندازی گیری میزان صاف بودن و تراز بودن سطوح استفاده می کنند .

 

 

هم اکنون نرم افزاری با نام wasserwaage برای گوشی های آندرویدی ساخته شده که با استفاده از سنسور شتاب سنج گوشی ، که در تمام گوشی های آندرویدی در جهت چرخش تصویر و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد قادر است تا حدودی همان کار وسیله تراز را برای شما انجام دهد . این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا قابلیت نصب دارد که با نصب wasserwaage می توانید یک تراز تقریبا دقیق را همیشه همراه خود داشته باشید . برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 65 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

ColorDict دیکشنری ای فوق العاده با انعطاف برای گوشی های آندرویدی است که قابلیت استفاده از چند دیکشنری را به طور همزمان داراست . در حقیقت خود ColorDic یک ابزار برای استفاده از دیتابیس دیکشنری های دیگر است . این بار برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی ؛ دیتابیس دیکشنری فوق العاده کاربردی و معروف لانگمن را با حجم 45  مگابایت را برای شما جمع آوری و در یک فایل فشرده zip در سرور سایت apktops آپلود نموده ایم . این دیتابیس عظیم شامل 95% و حدودا می توان گفت تمام لغات انگلیسی موجود است که همان طور که در اسکرین شات های زیر می بینید قابلیت نمایش کامل فونتیک و یک تصویر از لغات تایپی شما را داراست .

مثلا ما دو کلمه سیب و موز که به انگلیسی لغات Apple و Banana ترجمه می شود را در دیکشنری تایپ نموده ایم ، می بینید که علاوه بر نمایش فونتیک و مثالی در جمله ، تصویری از لغات تایپی خود که دو میوه سیب و موز است را هم داریم . برای استفاده از این دیکشنری و دیتابیس دیکشنری لانگمن ، ابتدا نیاز است فایل apk دیکشنری ColorDict را از ادامه مطلب دانلود نموده و سپس فایل دیتابیس 43 مگابایتی دیکشنری را هم که با نام dictdata.zip از ادامه مطلب همین پست ،  دانلود نموده اید  را از حالت فشرده خارج نموده و پوشه به دست آمده با نام  dictdata  را به طور مستقیم به روت و پوشه اصلی مموری کارت خود کپی کنید . حال وارد دیکشنری ColorDict شوید و به طور کامل از دیتابیس دیکشنری لانگمن که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید .

دانیال بازدید : 143 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

 

این بازی طوری ساخته شده که شما اگر هدایت موتور را به عهده بگیرید برای یک لحظه احساس می کنید که واقعا بر روی یک موتور کراس حرفه ای سوار هستید ، چرا که در عبور از موانع باید از سنسور شتاب سنج گوشی هم کمک بگیرید و با آن موتور را هدایت کنید و یا اگر موتور در مانعی گیر کرد باید با استفاده از نیروی برگشت کمک فنر موتور ، آن را از مانع بیرون بکشید . اگر حتی به بازی های موبایل کوچکترین علاقه ای ندارید ، ما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده  Trial Xtreme  را بر روی گوشی خود نصب و آن را تجربه کنید . نسخه HD این بازی و با آخرین ورژن تولیدی که در مارکت گوگل با قیمت بالایی به فروش می رسد هم اکنون به صورت تک فایل apk ، از ادامه مطلب سایت apktops با حجم 48 مگابایت به صورت لینک مستقیم به فایل apk ، به همراه قابلیت ادامه دانلود و Resume  قابل دانلود است .

دانیال بازدید : 25 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده که در مواقعی در شرایط تاریکی ، سریعا احتیاج به یک چراغ قوه پیدا کرده اید اما این وسیله همان لحظه در اختیاز شما نبوده و قادر به استفاده از آن نبوده اید . پس اگر گوشی آندرویدی شما فلاش دوربین دارد با ما همراه باشید تا بتوانید از فلاش دوربین گوشی خود دقیقا همانند یک چراغ قوه با امکانات خیلی بیشتر ، بهره ببرید .

 

 

اما جالب ترین قابلیت نرم افزار اینجاست که شما قادر خواهید بود در مواقع ضروری فلاش دوربین گوشی خود را توسط لرزش یا به عبارتی تکان دادن و Shake گوشی روشن نمایید . کافیست به تنظیمات نرم افزار مراجعه کنید و تیک مربوط به گزینه روشن شدن خودکار فلاش گوشی با تکان دادن گوشی را زده و میزان درجه حساسیتی را هم برای آن مشخص کنید . حا کافیست در مواقع اضطراری فقط پاور گوشی خود را بزنید تا صفحه آن روشن شود حالا با تکان دادن گوشی به طرفین ، فلاش به عنوان چراغ قوه روشن خواهد شد و در شرایط کم نور و تاریک به کمک شما خواهد آمد . این قابلیت توسط سنسور شتاب سنج گوشی ، که در تمام گوشی های آندرویدی موجود است کار می کند . آخرین نسخه تولید شده از این نرم افزار کاربردی را می توانید از ادامه مطلب دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 24 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید گوشی های با سیستم عامل آندروید علی رغم انعطاف پذیری فوق العاده ای که در ساپورت نرم افزار و بازی های مختلف دارند ، بر خلاف گوشی های سیمبین و نوکیا که دارای نرم افزار فوق العاده Nokia Ovi Map هستند در قسمت  Gps و Navigation و مسیریابی واقعا ضعیف اند . ضعیف بودن ، به معنای مشکل در سیستم عامل آندروید نیست  ، بلکه مشکل از آن جا آب می خورد که هیچ نرم افزار کامل با مسیر یابی آفلاینی که برای استفاده مناسب باشد وجود نداشته و یا اگر داشته اشکالات عمده ای داشته است که لذت کار کردن با یک مسیر یابی و Gps خوب را از بین می برد . اما به تازگی دو نرم افزار فوق العاده با مسیر یابی کاملا آفلاین برای سیستم عامل آندروید تولید شده است که امروز به معرفی یکی از آن ها می پردازیم . نام نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Sygic GPS Navigation است . برای ما ایرانی ها اولین موردی که یک نرم افزار Gps را محبوب و دوست داشتنی می کند موجود بودن نقشه ایران و راه های آن و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است . باید بگوییم تمام این موارد و حتی امکاناتی بیشتر از آن به طور کامل در Sygic GPS Navigation وجود دارد !

 از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را شدیدا لذت بخش می کند نمایش اماکن منوهای کاملا فارسی نرم افزار است که در کمترین نرم افزار Gps آندرویدی موجود می باشد . نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.  این نرم افزار برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی توسط وب سایت apktops به همراه آخرین آپدیت نقشه که شامل نقشه کامل ایران و راه های آن است با حجم 400 مگابایت در سرور سایتapktops با لینک مستقیم جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود شده است . این 400 مگابایت شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است  . بله  ! از قابلیت های فوق العاده دیگر این برنامه می توان به راهنمای صوتی با زبان شیرین فارسی اشاره کرد .  همچنین نسخه ای از این برنامه که از مارکت گوگل به صورت رایگان قابل دانلود است نسخه تریال و چند روزه و تستی نرم افزار است که نرم افزار مدام شما را در جهت خرید نسخه اصلی یادآوری می کند و بعد از زمان مقرر هم نرم افزار از کار خواهد اقتاد اما apktops آخرین نسخه از این نرم افزار  را به صورت کرک شده و کامل در اختیار شما قرار می دهد . برای دیدن اسکرین شات های بیشتر از منوهای برنامه و همچنین راه اندازی نرم افزار و استفاده از آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 50 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دیکشنری های زیادی برای سیستم عامل آندروید ساخته و نوشته شده اند  ، اما بیشترین استفاده از یک دیکشنری در صورتی است که آن دیکشنری قابلیت ترجمه لغات از زبان های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داشته باشد . این بار قصد داریم یهترین دیکشنری موجود و باز هم تاکید می کنیم بهترین دیکشنری موجود تولید شده برای گوشی های آندرویدی را به شما معرفی کنیم . نام این دیکشنری زیبا و واقعا کامل Persian Dictionary نام دارد که کار یکی از برنامه نویسان عزیز داخل کشورمان با نام رضا حیدری کیا است که به صورت رایگان آن را در اختیار ایرانیان و هم وطنان خودش قرار داده است .

 

این دیکشنری برای نصب علاوه بر اینکه نیازمند به فایل apk نصبی خودش است دیتابیسی 8 مگابایتی نیز دارد که همین دیتابیس باعث می شود سطح مانور لغات دیکشنری و ترجمه کلمات مختلف فارسی و انگلیسی به همدیگر بسیار بالا برود . همچنین قابلیت تلفظ صوتی لغات انگلیسی از دیگر قابلیت های Persian Dictionary است که در نرم افزار گنجانده شده است . فایل apk و فایل نصبی نرم افزار هر دو از ادامه مطلب قابل دانلود است . تصاویری از ترجمه لغات از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را برای شما تهیه کرده ایم که مشاهده می کنید  . برای  خواندن راهنمای استفاده از نرم افزار و نصب پلاگین به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 6,572