loading...
اندروید
دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (1)

Shadowgun DeadZone یک بازی کاملا متفاوت با سبک اکشن است که در این بازی حال و هوای بازی های کامپیوتری همچون Counter Strick کاملا حس می شود چرا که در این بازی می بایست مراحل را به صورت گروهی و مولتی پلیر و اینترنتی بگذرانید . نسخه های خاص و مختلف از این بازی برای گوشی ها و چیپست های مختلف ارائه شده بود که حالا نسخه ای از بازی برای تمام گوشی ها و به عبارتی نسخه All Device بازی منتشر شده است که دارای گرافیک و سبک جالبی است .

طبق توضیحات سازنده ، شما با نصب و اجرای این بازی خواهید توانسن محیط بازی های کامپیوتری و فضای خاص بازی چند نفره و مولتی پلیر را به طور کامل احساس کنید . همچنین سازنده حداقل ورژن آندروید برای اجرای این بازی را آندروید 3 به بالا ( آندروید 3 آندورید مخصوص تبلت هاست ) و آندروید 4 ( آندرویدی که در گوشی ها هم استفاده می شود ) را ذکر کرده است . ما هم بازی را بر روی آندروید 4 تست کردیم .

نکته : برای ورود به مراحل بازی در اولین ورود احتیاج به ساخت اکانت در سرور بازی دارید ، ساخت و ورود به مراحل بازی در تعداد زیادی از ISP ها نیازمند به استفاده از ف-ل-ت-ر شکن ها و نرم افزارهایی هست که آیپی ایرانی شما را تغییر می دهند . برای دانلود فایل apk و دیتا و راهنمای استفاده و محل کپی مناسب فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه com.madfingergames.deadzone را در مسیر Android/obb در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود قرار دهید

دانیال بازدید : 63 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی به طور کامل برای گوشی های آندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید !

 

در این پست از سایت apktops  آخرین نسخه از این بازی ( نسخه 1.3 ) را به همراه فایل دیتا مخصوص گوشی های htc خدمت شما معرفی می کنیم . اگر گوشی شما جزو گوشی های htc  مانند مدل های htc desire و یا htc desire hd و موارد مشابه است به راحتی می توانید از فایل دیتا ادامه مطلب استفاده کنید . در صورتی که گوشی شما برندی جز htc است فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود و فایل دیتا را توسط وایرلس دریافت نمایید . حجم فایل Apk بازی 9 مگابایت و حجم فایل دیتا بازی 433 مگابایت است که به صورت کامل در سرور اختصاصی سایت apktops آپلود شده اند که می توانید آن ها را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت resume و ادامه دانلود ، دانلود نمایید . 

برای خواندن ادامه توضیحات و نحوه استفاده از فایل دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانیال بازدید : 286 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های سیستم عامل آندروید باشید حتما مطلع هستید یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بازی های hd و با گرافیک بسیار بالا کمپانی Gameloft می باشد . این بار نیز قصد معرفی یک بازی با گرافیک خارق العاده و hd مخصوص گوشی های آندرویدی را داریم که داستان بازی در سبک اکشن و نزدیک به بازی های کامپیوتری چون Call of Duty و Medal of honor است .

 

این بازی نیز همانند اکثر بازی های کمپانی Gameloft به دلیل گرافیک بالا علاوه بر فایل apk نصبی احتیاج به فایل دیتا یا همان فایل sd هم دارد که این فایل با توجه به چیپست گوشی متفاوت است . در این پست از سایت apktops فایل مختص تمام گوشی های htc را به صورت کامل با حجم 190 مگابایت در سرور اختصاصی سایت جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم . اما اگر گوشی شما از برند htc نیست می توانید فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود نموده و بر روی گوشی خود که به جز برندhtc است نصب کنید و سپس می توانید فایل دیتا بازی را توسط وایرلس و از طریق خود گوشی دانلود نمایید . اما اگر از دارندگان گوشی های با برند htc  هستید برای دانلود .  خواندن طریقه استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اطلاع داشته باشید گوشی هایی در بازار موجود است که به نوع خاصی از چیپ گرافیکی و پردازنده های تگرا مجهز هستند . این پردازنده ها بر روی تعدادی از گوشی ها به کار برده شده اند که همانند کارت گرافیک سیستم های کامپیوتری در موارد گرافیکی همچون بازی ها دخالت مستقیمی دارند تا بازی مورد نظر را به بهترین نحو و بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنید . به مرور شاهد تولید بازی هایی بودیم که دقیقا همان فرمت نرم افزار سیستم عامل آندروید یعنی APK را داشتند اما فقط قابلیت اجرا بر روی گوشی هایی بودند که از پردازنده تگرا استفاده می کنند .  طبیعتا بازی های تولید شده برای این پردازنده هم از گرافیک به مراتب بالاتری نسبت به بازی های معمولی برخوردار بودند .

 

یکی از این بازی ها بازی معروف و مهیج سامورایی است که به صورت لاتین Samurai II Vengeance  نامگذاری می شود . این بازی از گرافیک بالا و جلوه های صوتی فوق العاده ای برخوردار است که فقط قابلیت اجرا بر روی پردازنده های تگرا را داشت ، اما خیرا نسخه ای از این بازی تولید شده است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی را با همان گرافیک و جلوه های صوتی دارد . این بازی با حجم 40 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور اختصاصی سایت apktops با لینک مستقیم قابل دانلود است .

دانیال بازدید : 47 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

 

 

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود . این بازی برای اجرا علاوه بر فایل apk نصبی ، نیازمند به دانلود فایل sd و دیتای بازی دارد که این فایل هم با حجم 57 مگابایت در سرور سایت apktops آپلود شده است که می توانید آن را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 6,574