loading...
اندروید
دانیال بازدید : 23 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

محصولات قدرتمند شرکت adobe ، که در ویندوز های کامپیوتری با آن ها آشنا هستیم حالا پا به سیستم عامل آندروید گذاشته اند . با نرم افزار Adobe Reader که آشنا هستید . توسط این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های pdf خود را مشاهده کنید .

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شاید باور کردنی نباشد ، اما توسط نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم می توانید ضربان قلب خود را با میزان خطای خیلی پایین اندازه گیری کنید ! این نرم افزار در سال 2011  جایزه برنامه های سلامت را از وزارت بهداشت و سلامت آمریکا  دریافت کرده است .

 

 

برای استفاده از نرم افزار کافی است انگشت خود را بر روی لنز دوربین گوشی آندرویدی خود بگیرید ، سپس بر روی صفحه نمایش گوشی ، ضربان فلب شما ثبت خواهد شد . هم اکنون می توانید نسخه Pro از این نرم افزار را با لینک مستقیم از ادامه مطلب دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 27 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

در سیستم عامل آندروید برنامه ها پس از هر بار باز شدن و استفاده و بسته شدن مجدد به صورت کامل بسته نمی شوند و در حالت نیمه باز قرار می گیرند تا در استفاده بعدی نرم افزار شما مدت زمان کمتری را برای باز شدن صرف کند . این قابلیت شاید به ظاهر مفید باشد اما وقتی که تعداد نرم افزارهای زیادی را بر روی گوشی خود نصب کنید ، نرم افزارها پس از هر باز باز و بسته شدن باز می مانند .  باز ماندن برنامه ها هم باعث درگیر شدن Cpu و پر شدن رم گوشی می شوند که این موارد هم طبیعتا باعث مصرف بیشتر از باطری می شوند که شاید به این مشکل برخورده باشید که پس از نصب تعدادی برنامه بر روی گوشی آندرویدی خود مصرف باطری آن به طور محسوسی بالا رفته است . برای حل این مشکل و بستن برنامه های باز نرم افزارهایی با نام Task killer ساخته شده اند که توسط آن ها می توانید نرم افزار باز مانده گوشی خود را مدیریت و آن ها را ببندید .

 

 

 یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه نسخه Pro از نرم افزار Advanced task killer می باشد که تنظیمان و قابلیت های گوناگون و جالبی را برای مدیریت برنامه ها در اختیار شما قرار می دهد . به عنوان مثال می توانید در نرم افزار تنظیم نمایید که پس از هر بار خاموش شدن صفحه گوشی نرم افزارهای باز مانده و غیر لازم به طور اتوماتیک بسته شوند و یا حتی اگر نرم افزاری می بایست باز بماند و بسته نشود ؛ می توانید آن نرم افزار را در لیست ignore این برنامه قرار دهید تا از بسته شدن آن توسط این برنامه جلوگیری شود . این نرم افزار اصلی ترین پیش نیاز برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن بر روی گوشی آندرویدی خود استفاده نمایید .

دانیال بازدید : 25 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر یکی از گوشی های htc با سیستم عامل آندروید را از نزدیک دیده باشید ، وقتی صفحه و lcd گوشی روشن می شود ، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند ساعت و هواشناسی جالب و زیبای این گوشی هاست که در مجموعه ای به نام سنس و اگر بخواهیم به صورت لاتین بنویسیم HTC Sense بر روی این گوشی ها توسط شرکت htc قرار گرفته است .  شاید این مدل و این طرح ساعت و هواشناسی را بپسندید و علاقه داشتید که آن را بر روی گوشی خود هم داشته باشید ، اما به علت اینکه گوشی شما با برند htc نمی باشد از داشتن این ساعت و هواشناسی زیبا محروم بودید .

 

 

این بار قصد معرفی نرم افزار htc weather را داریم که دقیقا همان ساعت و هواشناسی گوشی های htc را با نصب این نرم افزار بر روی گوشی  آندرویدی خود با هر مارک و برندی خواهید داشت . این نرم افزار در اصل چینی بوده که توسط گروهی به طور کامل به زبان انگلیسی ترجمه شده است . از قابلیت های جالب این برنامه می توان در درجه اول به زیبایی و شباهت فوق العاده آن به سنس گوشی های htc و در درجه دوم ، دارا بودن پیش بینی آب و هوا حتی برای شهرهای کوچک ایراناشاره کرد . همان طور که می بینید شهرستان شاهرود به طور کامل توسط قسمت آب و هوای این نرم افزار ساپورت شده است و امکان گزارش آب و هوای لحظه ای آن را داراست . htc weather را می توانید با لینک مستقیم و از ادامه مطلب و سرور سایت apktops دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 33 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

وسط نرم افزار Photo Warp که امروز قصد معرفی آن را داریم ، شما قادرید بر روی تمام عکس های موجود در حافظه گوشی خود عملیات های کاریکاتوری و خنده دار انجام دهید . مثلا از یکی از دوستان نزدیکتان با دوربین گوشی عکس می گیرید و سپس با حرکت انگشتتان بر روی عکس قسمت ها و اعضای مختلف صورت دوست خود را جابه جا و به طرفین می کشید . در نهایت و با کمی ابتکار شما عکس دوستتان به یک عکس کاریکانوری بامزه و خنده دار تبدیل می شود .

Photo Warp در مارکت گوگل رقم یکی از بیشترین دانلودها را به خود اختصاص داده است چرا که کار کردن با این نرم افزار یا به عبارتی سرگرمی جالب ، به شدت لذت بخش هست  چند مورد از عکس هایی که توسط Photo Warp به صورت کاریکاتوری در آمدند را می توانید در اسکرین شات بالا ببینید  . این نرم افزار جالب  قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 51 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید به طور خیلی طبیعی و نزدیک به واقعیت با گوشی خود نوشابه بنوشید ؟  با ibeer نوشابه نوشیدن شما آن قدر طبیعی است ، که بعد از نوشیدن یک نوشابه حتی باد گلو هم می زنید !  این سرگرمی فوق العاده ابتدا برای گوشی های آیفون تولید شده بود که به ندرت برای گوشی های آندرویدی هم نیز تولید شد .

 

 

این سرگرمی یا به عبارتی می توان گفت این نرم افزار با استفاده از سنسور گوشی کار می کند ، به طوری که وقتی شما گوشی را به طرف دهان خود می گیرید نوشابه ها بر روی صفحه گوشی به سمت دهان شما سرایز می شود و شما حتی صدای گاز نوشابه را هم در هنگام نوشیدن می شنوید و جالب تر آن که حتی یک باد گلو هم می زنید ! این نسخه از نرم افزار که هم اکنون در سایت apktops و در این پست معرفی می شود آخرین نسخه تولیدی کرک شده از ibeer برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما یک بار آن را امتحان و بر روی گوشی خود نصب کنید . ibeer 1.53 را به صورت فول و کرک شده می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و حجم 8 مگابایت دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 42 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزارهای آندروید روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند ، طوری که هم اکنون خیلی از نرم افزارهای تولید شده می توانند تا حدودی جای وسیله های جانبی را هم بگیرند . به عنوان مثال در حرفه بنایی و ساختمان سازی ، بناها از وسیله ای به نام تراز برای اندازی گیری میزان صاف بودن و تراز بودن سطوح استفاده می کنند .

 

 

هم اکنون نرم افزاری با نام wasserwaage برای گوشی های آندرویدی ساخته شده که با استفاده از سنسور شتاب سنج گوشی ، که در تمام گوشی های آندرویدی در جهت چرخش تصویر و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد قادر است تا حدودی همان کار وسیله تراز را برای شما انجام دهد . این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا قابلیت نصب دارد که با نصب wasserwaage می توانید یک تراز تقریبا دقیق را همیشه همراه خود داشته باشید . برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 6,560