loading...
اندروید
دانیال بازدید : 57 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

قصد معرفی جدیدترین ریلیز ار بازی فوق العاده زیبای Need For Speed و از سری Shift را داریم . این بازی زیبا همان طور که در عنوان مطلب خواندید دارای یک فایل دیتاست که قابلیت استفاده برای تمام گوشی های آندرویدی می باشد .

اسکرین شات هایی از محیط این بازی زیبا :

برای دانلود آخرین نسخه از بازی به همراه فایل دیتا و راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه com.eamobile.nfsshift_na_wf را در مسیر Android/data در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی کنید

دانیال بازدید : 451 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این باز نیز قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی سیستم عامل آندروید را داریم که این بازی نیز در ابتدا مخصوص چیپست های گرافیکی تگرا ( tegra ) و گوشی هایی که از این چیپست برخوردار بودند ، بود . نام این بازی فوق العاده Riptide GP می باشد که می توان گفت در سبک خود برترین است . به تازگی نسخه ای از این بازی برای تمام گوشی های آندرویدی ریلیز شده است که این امکان را در اختیار ما می گذارد که این بازی را بر روی هر مدل گوشی و با هر نوع چیپست و برند نصب نماییم .

جلوه های صوتی و گرافیکی در این بازی واقعا طبیعی ساخته شده است و اگر به روزش جت اسکی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را امتحان کنید مطمئنا برای شما رضایت بخش خواهد بود . Riptide GP را می توانید با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود و با حجم 45 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید . 

دانیال بازدید : 63 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی به طور کامل برای گوشی های آندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید !

 

در این پست از سایت apktops  آخرین نسخه از این بازی ( نسخه 1.3 ) را به همراه فایل دیتا مخصوص گوشی های htc خدمت شما معرفی می کنیم . اگر گوشی شما جزو گوشی های htc  مانند مدل های htc desire و یا htc desire hd و موارد مشابه است به راحتی می توانید از فایل دیتا ادامه مطلب استفاده کنید . در صورتی که گوشی شما برندی جز htc است فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود و فایل دیتا را توسط وایرلس دریافت نمایید . حجم فایل Apk بازی 9 مگابایت و حجم فایل دیتا بازی 433 مگابایت است که به صورت کامل در سرور اختصاصی سایت apktops آپلود شده اند که می توانید آن ها را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت resume و ادامه دانلود ، دانلود نمایید . 

برای خواندن ادامه توضیحات و نحوه استفاده از فایل دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانیال بازدید : 143 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

 

این بازی طوری ساخته شده که شما اگر هدایت موتور را به عهده بگیرید برای یک لحظه احساس می کنید که واقعا بر روی یک موتور کراس حرفه ای سوار هستید ، چرا که در عبور از موانع باید از سنسور شتاب سنج گوشی هم کمک بگیرید و با آن موتور را هدایت کنید و یا اگر موتور در مانعی گیر کرد باید با استفاده از نیروی برگشت کمک فنر موتور ، آن را از مانع بیرون بکشید . اگر حتی به بازی های موبایل کوچکترین علاقه ای ندارید ، ما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده  Trial Xtreme  را بر روی گوشی خود نصب و آن را تجربه کنید . نسخه HD این بازی و با آخرین ورژن تولیدی که در مارکت گوگل با قیمت بالایی به فروش می رسد هم اکنون به صورت تک فایل apk ، از ادامه مطلب سایت apktops با حجم 48 مگابایت به صورت لینک مستقیم به فایل apk ، به همراه قابلیت ادامه دانلود و Resume  قابل دانلود است .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 6,609