loading...
اندروید
دانیال بازدید : 51 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید به طور خیلی طبیعی و نزدیک به واقعیت با گوشی خود نوشابه بنوشید ؟  با ibeer نوشابه نوشیدن شما آن قدر طبیعی است ، که بعد از نوشیدن یک نوشابه حتی باد گلو هم می زنید !  این سرگرمی فوق العاده ابتدا برای گوشی های آیفون تولید شده بود که به ندرت برای گوشی های آندرویدی هم نیز تولید شد .

 

 

این سرگرمی یا به عبارتی می توان گفت این نرم افزار با استفاده از سنسور گوشی کار می کند ، به طوری که وقتی شما گوشی را به طرف دهان خود می گیرید نوشابه ها بر روی صفحه گوشی به سمت دهان شما سرایز می شود و شما حتی صدای گاز نوشابه را هم در هنگام نوشیدن می شنوید و جالب تر آن که حتی یک باد گلو هم می زنید ! این نسخه از نرم افزار که هم اکنون در سایت apktops و در این پست معرفی می شود آخرین نسخه تولیدی کرک شده از ibeer برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما یک بار آن را امتحان و بر روی گوشی خود نصب کنید . ibeer 1.53 را به صورت فول و کرک شده می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و حجم 8 مگابایت دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 47 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

 

 

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود . این بازی برای اجرا علاوه بر فایل apk نصبی ، نیازمند به دانلود فایل sd و دیتای بازی دارد که این فایل هم با حجم 57 مگابایت در سرور سایت apktops آپلود شده است که می توانید آن را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید 

دانیال بازدید : 16 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این بار قصد معرفی پلیری را داریم که در سیستم عامل ویندوز و برای یک کاربر ویندوز ، پلیری شناخته شده است . نام این پلیر قدرتمند Winamp می باشد که هم اکنون شرکت Winamp نسخه رسمی از این پلیر را برای گوشی های آندرویدی و سیستم عامل آندروید تولید کرده است .

 

 

 

دانیال بازدید : 35 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

سیستم عامل آندروید نیز همانند ویندوزهای های کامپیوترهای رومیزی و لبتاپ ها آسیب پذیر است . بله ! تعجب نکنید ؛ سیستم عامل آندروید گوشی شما با آلوده شدن به یک ویروس می تواند کاملا به هم بریزد و با توجه به درصد خرابکاری ویروس یا تروجان حتی گوشی شما را تا مرز بالا نیامدن یا در ویروس های هوشمند ، به دزدیده شدن اطلاعات شخصی شما برساند ! ویروس های آندروید روز به روز در حال گسترش هستند و چنانچه با گوشی خود به وب گردی می پردازید و یا در طول روز فایل های زیادی را از طریق بلوتوث دریافت می کنید ، نصب یک آنتی ویروس مطمئن و کرک نشده بر روی گوشیتان امری ضروریست .

 

 هم اکنون شرکت کسپراسکای نسخه رسمی از آنتی ویروس خود را برای گوشی های آندرویدی هم ریلیز کرده تا دوستداران این محصول آن را بر روی گوشی های خود نیز داشته باشند و امنیت گوشی شما تا حد خیلی بالایی تضمین می شود . نسخه های مختلف این آنتی ویروس و البته از نوع کرک شده در اینترنت به وفور یافت می شوند . اما ما معتقدیم کرک آنتی ویروس = تبدیل آنتی ویروس به یک مجسمه ! یعنی آنتی ویروس که موتور نرم افزاری آن با فایل های کرک جایگزین می شوند تقریبا دیگر هیچ قدرتی نخواهد داشت .  اما شاید بپرسید چه آنتی ویروسی نصب کنیم و کدام آنتی ویروس بهتر است ؟ این سوالی است که هیچ موقع نمی توان جواب کاملی به آن داد چرا که باید گفت همه آنتی ویروس ها خوب و قوی هستند و فقط در نقاظ ضعع و قدرت ، مثبت و منفی کمی با هم تفاوت دارند . یکی از شرکت های بزرگ دنیا که در زمینه تولید آنتی ویروس سابقه ای دیرینه دارد ، شرکت روسی Kaspersky می باشد . هم اکنون می توانید نسخه ای از این آنتی ویروس را بالایسنس کاملا قانونی از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید . جهت خواندن چگونگی استفاده از لایسنس به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 42 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزارهای آندروید روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند ، طوری که هم اکنون خیلی از نرم افزارهای تولید شده می توانند تا حدودی جای وسیله های جانبی را هم بگیرند . به عنوان مثال در حرفه بنایی و ساختمان سازی ، بناها از وسیله ای به نام تراز برای اندازی گیری میزان صاف بودن و تراز بودن سطوح استفاده می کنند .

 

 

هم اکنون نرم افزاری با نام wasserwaage برای گوشی های آندرویدی ساخته شده که با استفاده از سنسور شتاب سنج گوشی ، که در تمام گوشی های آندرویدی در جهت چرخش تصویر و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد قادر است تا حدودی همان کار وسیله تراز را برای شما انجام دهد . این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا قابلیت نصب دارد که با نصب wasserwaage می توانید یک تراز تقریبا دقیق را همیشه همراه خود داشته باشید . برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانیال بازدید : 65 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

ColorDict دیکشنری ای فوق العاده با انعطاف برای گوشی های آندرویدی است که قابلیت استفاده از چند دیکشنری را به طور همزمان داراست . در حقیقت خود ColorDic یک ابزار برای استفاده از دیتابیس دیکشنری های دیگر است . این بار برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی ؛ دیتابیس دیکشنری فوق العاده کاربردی و معروف لانگمن را با حجم 45  مگابایت را برای شما جمع آوری و در یک فایل فشرده zip در سرور سایت apktops آپلود نموده ایم . این دیتابیس عظیم شامل 95% و حدودا می توان گفت تمام لغات انگلیسی موجود است که همان طور که در اسکرین شات های زیر می بینید قابلیت نمایش کامل فونتیک و یک تصویر از لغات تایپی شما را داراست .

مثلا ما دو کلمه سیب و موز که به انگلیسی لغات Apple و Banana ترجمه می شود را در دیکشنری تایپ نموده ایم ، می بینید که علاوه بر نمایش فونتیک و مثالی در جمله ، تصویری از لغات تایپی خود که دو میوه سیب و موز است را هم داریم . برای استفاده از این دیکشنری و دیتابیس دیکشنری لانگمن ، ابتدا نیاز است فایل apk دیکشنری ColorDict را از ادامه مطلب دانلود نموده و سپس فایل دیتابیس 43 مگابایتی دیکشنری را هم که با نام dictdata.zip از ادامه مطلب همین پست ،  دانلود نموده اید  را از حالت فشرده خارج نموده و پوشه به دست آمده با نام  dictdata  را به طور مستقیم به روت و پوشه اصلی مموری کارت خود کپی کنید . حال وارد دیکشنری ColorDict شوید و به طور کامل از دیتابیس دیکشنری لانگمن که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 6,575