loading...
اندروید
دانیال بازدید : 25 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر یکی از گوشی های htc با سیستم عامل آندروید را از نزدیک دیده باشید ، وقتی صفحه و lcd گوشی روشن می شود ، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند ساعت و هواشناسی جالب و زیبای این گوشی هاست که در مجموعه ای به نام سنس و اگر بخواهیم به صورت لاتین بنویسیم HTC Sense بر روی این گوشی ها توسط شرکت htc قرار گرفته است .  شاید این مدل و این طرح ساعت و هواشناسی را بپسندید و علاقه داشتید که آن را بر روی گوشی خود هم داشته باشید ، اما به علت اینکه گوشی شما با برند htc نمی باشد از داشتن این ساعت و هواشناسی زیبا محروم بودید .

 

 

این بار قصد معرفی نرم افزار htc weather را داریم که دقیقا همان ساعت و هواشناسی گوشی های htc را با نصب این نرم افزار بر روی گوشی  آندرویدی خود با هر مارک و برندی خواهید داشت . این نرم افزار در اصل چینی بوده که توسط گروهی به طور کامل به زبان انگلیسی ترجمه شده است . از قابلیت های جالب این برنامه می توان در درجه اول به زیبایی و شباهت فوق العاده آن به سنس گوشی های htc و در درجه دوم ، دارا بودن پیش بینی آب و هوا حتی برای شهرهای کوچک ایراناشاره کرد . همان طور که می بینید شهرستان شاهرود به طور کامل توسط قسمت آب و هوای این نرم افزار ساپورت شده است و امکان گزارش آب و هوای لحظه ای آن را داراست . htc weather را می توانید با لینک مستقیم و از ادامه مطلب و سرور سایت apktops دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 39 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همزمان با وارد شدن به سال 2012 میلادی شرکت های سازنده نرم افزار و بازی هم نسخه های مختلف از تولید خود را به عنوان هدیه و ورود به سال جدید بروز کردند . یکی از شرکت هایی که همیشه در سال جدید منتظر یک نسخه از آن هستیم شرکت معروف و پر طرفدار Konami است که این بار محصول PES یا همان فوتبال خود را در نسخه های کامپیوتری و موبایلی با نام PES 2012 آپدیت کرده است . در این پست هم به معرفی نسخه آندرویدی از بازی pes 2012 می پردازیم که در همان نگاه اول ، گرافیک فوق العاده آن نظر هرکسی را به خود جلب می کند .

 

این بازی برای نصب علاوه بر فایل apk نیاز به یک فایل دیتا و به اصطلاح فایل sd دارد که باید در پوشه ای خاص در مموری کارت کپی شود . ما این فایل را هم به طور کامل دانلود نموده و با حجم 152 مگابایت در سرور اختصاصی سایت apktops جهت راحتی شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم که می توانید آن را هم از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops  با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود ، دانلود نمایید . برای خواندن ادامه توضیحات و دانلود های مورد نیاز به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمایی جهت استفاده از فایل sd : پس از نصب فایل apk بازی که از انتهای همین پست آن را دانلود نمودید ، فایل sd یا همان فایل دیتا بازی را نیز با حجم 152 مگابایت دانلود نموده ، آن را از حالت فشرده خارج کنید و دقیقا پوشه ای با نام com.konami.pes2012 را که از اکسترکت فایل ایجاد می شود را در مموری کارت گوشی آندرویدی خود و در مسیر Android/data کپی کنید . پس از کپی ، آیکون بازی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید

دانیال بازدید : 33 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

وسط نرم افزار Photo Warp که امروز قصد معرفی آن را داریم ، شما قادرید بر روی تمام عکس های موجود در حافظه گوشی خود عملیات های کاریکاتوری و خنده دار انجام دهید . مثلا از یکی از دوستان نزدیکتان با دوربین گوشی عکس می گیرید و سپس با حرکت انگشتتان بر روی عکس قسمت ها و اعضای مختلف صورت دوست خود را جابه جا و به طرفین می کشید . در نهایت و با کمی ابتکار شما عکس دوستتان به یک عکس کاریکانوری بامزه و خنده دار تبدیل می شود .

Photo Warp در مارکت گوگل رقم یکی از بیشترین دانلودها را به خود اختصاص داده است چرا که کار کردن با این نرم افزار یا به عبارتی سرگرمی جالب ، به شدت لذت بخش هست  چند مورد از عکس هایی که توسط Photo Warp به صورت کاریکاتوری در آمدند را می توانید در اسکرین شات بالا ببینید  . این نرم افزار جالب  قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که می توانید آن را از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 25 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید یکی از معروف ترین و بی نظیرترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی تولید شده ، دیکشنری لانگمن می باشد . این دیکشنری از لحاظ کامل بودن دیتابیس و نمایش فونتیک در لیست بهترین و پر کاربردترین دیکشنری ها قرار گرفته است .

 

 

هم اکنون نسخه آندرویدی از این دیکشنری فوق العاده برای گوشی های آندرویدی تولید شده است . حجم این دیکشنری 24 مگابایت می باشد که همین حجم ، مشخص می کند که دیتابیس دیکشنری چه مقدار قوی و کامل است . لانگمن دیکشنری قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید 2.1 به بالا را داراست که  می توانید آن را از سرور اختصاصی سایت apktops با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود و با حجم 24 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید اکثر گوشی های آندرویدی مخصوصا در برند های سونی اریکسون و htc به صورت پیش فرض هیچ نوع نرم افزاری برای مدیریت مموری کارت و فایل ها وجود ندارد و شما خودتان باید برای دسترسی پوشه ای به مموری کارت ، ابتدا یک فایل منیجر نصب کنید .  نسخه های مختلف از فایل منیجرهای مختلفی برای گوشی های آندرویدی ساخته شده که این بار قصد معرفی یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای مدیریت فایل و دسترسی به پوشه های مموری کارت را داریم  .

 

این نرم افزار زیبا و ساده OI File Manager نام دارد که به صورت رایگان در مارکت گوگل آماده دانلود می باشد . فایل منیجری که رقم یکی از بیشترین دانلود ها در سری نرم افزار های فایل منیجر را به خود اختصاص داده است . چرا که محیط ساده و راحتی کار با آن در کنار زیبایی اش نظر هر کاربر آندرویدی را به خود جلب می کند . این نرم افزار را می توانید با لینک مستقیم از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 80 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اطلاع داشته باشید گوشی هایی در بازار موجود است که به نوع خاصی از چیپ گرافیکی و پردازنده های تگرا مجهز هستند . این پردازنده ها بر روی تعدادی از گوشی ها به کار برده شده اند که همانند کارت گرافیک سیستم های کامپیوتری در موارد گرافیکی همچون بازی ها دخالت مستقیمی دارند تا بازی مورد نظر را به بهترین نحو و بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنید . به مرور شاهد تولید بازی هایی بودیم که دقیقا همان فرمت نرم افزار سیستم عامل آندروید یعنی APK را داشتند اما فقط قابلیت اجرا بر روی گوشی هایی بودند که از پردازنده تگرا استفاده می کنند .  طبیعتا بازی های تولید شده برای این پردازنده هم از گرافیک به مراتب بالاتری نسبت به بازی های معمولی برخوردار بودند .

 

یکی از این بازی ها بازی معروف و مهیج سامورایی است که به صورت لاتین Samurai II Vengeance  نامگذاری می شود . این بازی از گرافیک بالا و جلوه های صوتی فوق العاده ای برخوردار است که فقط قابلیت اجرا بر روی پردازنده های تگرا را داشت ، اما خیرا نسخه ای از این بازی تولید شده است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی را با همان گرافیک و جلوه های صوتی دارد . این بازی با حجم 40 مگابایت از ادامه مطلب و از سرور اختصاصی سایت apktops با لینک مستقیم قابل دانلود است .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 6,558