loading...
اندروید
دانیال بازدید : 36 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که اطلاع دارید گوشی های آندرویدی به صورت پیش فرض دارای نرم افزار گالری می باشند اما این بار قصد معرفی یک نرم افزار گالری جدید و فوق العاده روان و سریع را داریم که اگر آن را چایگزین گالری اصلی گوشی نکنید ، لا اقل در کنار گالری اصلی و پیش فرض گوشی به صورت مکمل از آن استفاده خواهید کرد .

 

 

نام این نرم افزار بی نظیر QuickPic می باشد که از امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد

** زوم دو انگشتی و دز اصطلاح پینچ زوم (  Pinch Zoom )
** پاک کردن فایل های اضافی  thumbnail
** پوشه بندی تصاویر
**  امکان مخفی کردن تصاویر دلخواه
** نمایش انیمیشن های GIF

این نرم افزار را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از بازی های پیش فرض در سیستم عانل ویندوز مایکروسافت بازی پر طرفدار و مهیج پین بال است . اگر این بازی را بر روی ویندوز کامپیوتر خود دنبال می کردید و به آن علاقه داشتید این بار می توانید بازی ای مشابه همان بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید .

Pinball Deluxe بازی ای است که مطمئنا ساعت ها شما را سرگرم  خواهد کرد . گرافیک فوق العاده بالا ، مراحل گوناگون و متنوع و سهولت در کنترل بازی همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی تبدیل به یکی از بهترین ها شود . Pinball Deluxe را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم و با حجم 14 مگابایت دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 27 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

در سیستم عامل آندروید برنامه ها پس از هر بار باز شدن و استفاده و بسته شدن مجدد به صورت کامل بسته نمی شوند و در حالت نیمه باز قرار می گیرند تا در استفاده بعدی نرم افزار شما مدت زمان کمتری را برای باز شدن صرف کند . این قابلیت شاید به ظاهر مفید باشد اما وقتی که تعداد نرم افزارهای زیادی را بر روی گوشی خود نصب کنید ، نرم افزارها پس از هر باز باز و بسته شدن باز می مانند .  باز ماندن برنامه ها هم باعث درگیر شدن Cpu و پر شدن رم گوشی می شوند که این موارد هم طبیعتا باعث مصرف بیشتر از باطری می شوند که شاید به این مشکل برخورده باشید که پس از نصب تعدادی برنامه بر روی گوشی آندرویدی خود مصرف باطری آن به طور محسوسی بالا رفته است . برای حل این مشکل و بستن برنامه های باز نرم افزارهایی با نام Task killer ساخته شده اند که توسط آن ها می توانید نرم افزار باز مانده گوشی خود را مدیریت و آن ها را ببندید .

 

 

 یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه نسخه Pro از نرم افزار Advanced task killer می باشد که تنظیمان و قابلیت های گوناگون و جالبی را برای مدیریت برنامه ها در اختیار شما قرار می دهد . به عنوان مثال می توانید در نرم افزار تنظیم نمایید که پس از هر بار خاموش شدن صفحه گوشی نرم افزارهای باز مانده و غیر لازم به طور اتوماتیک بسته شوند و یا حتی اگر نرم افزاری می بایست باز بماند و بسته نشود ؛ می توانید آن نرم افزار را در لیست ignore این برنامه قرار دهید تا از بسته شدن آن توسط این برنامه جلوگیری شود . این نرم افزار اصلی ترین پیش نیاز برای گوشی های آندرویدی است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن بر روی گوشی آندرویدی خود استفاده نمایید .

دانیال بازدید : 35 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید در گوشی های آندرویدی قادر هستید برای هر یک از مخاطبین دفترچه تلفن خود ، یک تصویر قرار دهید که در هنگامی که شخص مورد نظرتان با شما تماس می گیرد تصویری که از قبل هم برای او مشخص کرده اید به نمایش در بیاید . اگر دقت کرده باشید در حالت پیش فرض  رمانی که دوستتان با شما تماس می گیرد تصویر وی به صورت یک کادر و مربع کوچک  به نمایش در می آید.

 

 اما شاید علاقه داشته باشید تصویر مخاطبتان به صورت تمام صفحه و فول اسکرین به نمایش در بیاید . این حالت از امکانات پیش فرض سیستم عامل خارج است و اگر تمایل دارید عکس مخاطبتان به صورت تمام صفحه به نمایش در بیاید می بایست از نرم افزارهای جانبی استفاده کنید.

دانیال بازدید : 79 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر کیبورد گوشی های آیفون را دیده باشید و از طرح و به اصطلاح ، اسکین این مدل کیبورد خوشتان آمده باشید هم اکنون می توانید دقیا همان کیبورد را بر روی گوشی آندرویدی خود نیز داشته باشید . نام این نرم افزار و کیبورد زیبا A.I.type Keyboard Plus می باشد که تایپ کردن با آن فوق العاده راحت و سریع است .

 

توسط این کیبورد می توانید بدون هیچ گونه  مشکل و دردسر ، اس ام اس های خود را به راحتی تایپ و ارسال کنید . همچنین این کیبورد فوق العاده به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند که می توانید در لیست زبان های آن ، علاوه بر زبان انگلیسی ، زبان فارسی را هم به عنوان زبان دوم تایپ کردن ، برگزینید . هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این کیبورد زیبا را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 66 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر موزیک پلیر پیش فرض گوشی آندرویدی شما ، نیازهای شما را برآورده نمی کند ما به شما توصیه اکید می کنیم از بهترین موزیک پلیر آندروید با نام PowerAMP استفاده کنید . به جرات می توانیم بگوییم بهتر و کامل تر از این پلیر برای گوشی های آندرویدی موجود نیست . از امکانات فوق العاده PowerAMP-2.0.4.467 می توان به موارد زیر اشاره کرد

 

 

**  پشتیبانی از فایلهای MP3, MP4/M4A , OGG, WMA, FLAC, WAV, APE, WV, TTA
** اکولایزر گرافیکی در 10 باند برای تمامی فایلهای مورد پشتیبانی
** تنظیمات جداگانه Bass و Treble
** پخش از پوشه و پخش از گالری گوشی
** دانلود جلد آلبوم ها
** ساخت Widget روی صفحه اصلی گوشی
** قرار گیری بجای قفل صفحه و کنترل پخش موسیقی بدون باز کردن قفل
** پشتیبانی از کنترل توسط Headset
** ویرایش Tag ها
** Theme های متنوع
**Scan سریع پوشه ها

این پلیر در کرک شدن و استفاده دائمی بسیار بد قلق است و ممکن است نسخه های مختلف آن را از سایت های مختلف دانلود کرده باشید که بعد از مدتی از کار می افتد . اما در این پست نسخه ای از این پلیر را در اختیار شما قرار می دهیم که توسط یک فایل آنلاک و توسط یک فایل پچ و کرک دائم می شود . اما شرط آن روت بودن گوشی شماست . پس فایل انتهای پست را دانلود کنید و سه فایل apk موجود در آن را به ترتیب شماره گذاری شده نصب کنید و از این پلیر فوق العاده لذت ببرید .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 6,561