loading...
اندروید
دانیال بازدید : 63 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی به طور کامل برای گوشی های آندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید !

 

در این پست از سایت apktops  آخرین نسخه از این بازی ( نسخه 1.3 ) را به همراه فایل دیتا مخصوص گوشی های htc خدمت شما معرفی می کنیم . اگر گوشی شما جزو گوشی های htc  مانند مدل های htc desire و یا htc desire hd و موارد مشابه است به راحتی می توانید از فایل دیتا ادامه مطلب استفاده کنید . در صورتی که گوشی شما برندی جز htc است فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود و فایل دیتا را توسط وایرلس دریافت نمایید . حجم فایل Apk بازی 9 مگابایت و حجم فایل دیتا بازی 433 مگابایت است که به صورت کامل در سرور اختصاصی سایت apktops آپلود شده اند که می توانید آن ها را از ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت resume و ادامه دانلود ، دانلود نمایید . 

برای خواندن ادامه توضیحات و نحوه استفاده از فایل دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانیال بازدید : 356 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر پیگیر مطالب سایت apktops بوده باشید حتما خاطرتان هست که در پست های قبلی سایت بازی فوق العاده محبوبFruit ninja را معرفی کردیم . این بازی مهیج یکی از پر دانلودترین بازی های مارکت گوگل است که طرفداران بسیاری را در دنیا دارد . در این بازی شما باید توسط یک شمشیر میوه ها را ببرید . اما در نسخه Puss in Boots که در این پست به معرفی آن می پردازیم مراحل بازی بسیار جالب تر و متنوع تر شده است .

 در این بازی گربه ای با نام pib هم در مراحل بازی دخالت دارد و شما را تشویق می کند یا باختتان را اطلاع می دهد . با توجه به اینکه نسخه قبلی بازی به طور کامل معرفی شده است پیشنهاد می کنیم این نسخه از بازی را خودتان دانلود و آن را تجربه کنید . Fruit ninja pib را می توانید با لینک مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود از سرور اختصاصی سایت apktops با حجم 21 مگابایت دانلود نمایید.

دانیال بازدید : 28 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از شبکه های بزرگ اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت شبکه بزرگ  تورنت می باشد که مجموعه ای عظیم از انواع  و اقسام فایل ها در این شبکه توسط کاربران اشتراک گذاشته شدده است . اما دانلود از این شبکه ها نیازمند به دانلودرها و دانلود منیجر های خاصی است که قابلیت دانلود و امکاناتی همچون Resume و ادامه دانلود فایل ها از این شبکه ها را داشته باشد .

 

 

در کامپیوتر و ویندوز های کامپیوتری نرم افزارهایی  مانند Utorrent یا Bit torrent وجود دارند که توسط آن ها می توانید انواع و اقسام فایل های مورد نیازتان را از تورنت دانلود کنید  . حال با نرم افزاری به نام aTorrent PRO می توانید در گوشی آندرویدی خود از تورنت دانلود و تورنت های خود را به طور کامل مدیریت کنید . این نرم افزار همانند نرم افزارهای کامپیوتری تورنت دارای تمام امکانات و موارد مورد نیاز به شبکه تورنت است که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops را با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید .

دانیال بازدید : 286 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی های سیستم عامل آندروید باشید حتما مطلع هستید یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بازی های hd و با گرافیک بسیار بالا کمپانی Gameloft می باشد . این بار نیز قصد معرفی یک بازی با گرافیک خارق العاده و hd مخصوص گوشی های آندرویدی را داریم که داستان بازی در سبک اکشن و نزدیک به بازی های کامپیوتری چون Call of Duty و Medal of honor است .

 

این بازی نیز همانند اکثر بازی های کمپانی Gameloft به دلیل گرافیک بالا علاوه بر فایل apk نصبی احتیاج به فایل دیتا یا همان فایل sd هم دارد که این فایل با توجه به چیپست گوشی متفاوت است . در این پست از سایت apktops فایل مختص تمام گوشی های htc را به صورت کامل با حجم 190 مگابایت در سرور اختصاصی سایت جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود نموده ایم . اما اگر گوشی شما از برند htc نیست می توانید فایل apk بازی را از ادامه مطلب دانلود نموده و بر روی گوشی خود که به جز برندhtc است نصب کنید و سپس می توانید فایل دیتا بازی را توسط وایرلس و از طریق خود گوشی دانلود نمایید . اما اگر از دارندگان گوشی های با برند htc  هستید برای دانلود .  خواندن طریقه استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

دانیال بازدید : 27 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر با گوشی خود زیاد Sms می دهید و یا دائما در کوچه و خیابان و پیاده رو در حال کار با گوشی خود هستید احتمالا به این مشکل برخورده اید که مثلا در پیاده رو در حال راه رفتن هستید و در همان حالت راه رفتن هم مجبور هستید Sms یکی از دوستانتان را سریعا جواب بدهید . در این هنگام مجبور هستید برای تایپ صحیح sms تمام حواس و چشمان خود را متمرکز به صفحه گوشی کنید . اما در این هنگام که نگاه شما از جلوتان برداشته می شود ممکن است به طور ناگهانی به یک جسم و یا یک عابر پیاده دیگر برخورد کنید .

 

 اما یک شرکت نرم افزاری راه حلی فوق العاده جالب برای پیش آمدن این مشکل و روش حل آن ارائه داده است .

دانیال بازدید : 21 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

اگر اطلاع داشته باشید آنتی ویروس های کامپیوتری هر سال توسط سایت AV که سایتی معتبر و جهانی  و به منظور تست و آزمایش آنتی ویروس ها و قدرت شناسایی آن هاست مورد تست قرار می گیرند .  اگر پیگیر نتایج به دست آمده از تست نهایی این سایت باشید حتما مطلع هستید که آنتی ویروس آواست جایگاه نخست و رتبه بهترین و سبک ترین آنتی ویروس دنیا را در سال 2011 به خود اختصاص داد .  پس می توان گفت آواست قابل اعتماد است و می تواند امنیت سیستم شما را تا حد خیلی بالایی تضمین کند .

 

 

شرکت آواست در چند ماه اخیر ، تصمیم به تولید نسخه ای رسمی از آنتی ویروس خود برای سیستم عامل آندروید گرفت تا علاقه مندان به avast ، این محصول را بر روی گوشی های آندرویدی خود نیز داشته باشند  . این آنتی ویروس علی رغم قدرت و انعطاف بالایی که دارد به طور کاملا رایگان توسط این شرکت در مارکت گوگل قرار گرفته و تا بدین لحظه لایسنس قانونی و کاملا رایگانی دارد که اگر مخالف کرک آنتی ویروس هستید ، این محصول را شدیدا به شما توصیه می کنیم . این آنتی ویروس بی نظیر را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با حجم 2 مگابایت دانلود نمایید .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 6,604